Web Analytics Made Easy - Statcounter

​نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته مسابقات روستایی در رشته هایی مانند فوتبال و والیبال برگزار شد که علاوه بر ایجاد انگیزه جوانان به ورزش در روستا ها، باعث کشف استعداد های بسیار خوبی در این حوزه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا شیران خراسانی در حاشیه جلسه با فتاحی، مدیر کل ورزش و جوان خراسان رضوی عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی بود و گزارشی از وضعیت ورزش و جوانان استان توسط فتاحی ارائه شد که امیدوارم نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص وضعیت ورزش استان اظهار کرد: در مدت یک سال گذشته در حوزه ورزش چه در بحث زیر ساخت های ورزشی و چه در بحث مدال آوری ورزشکاران از رشد قابل توجهی برخوردار بودیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: مدال آوری ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری و جهانی در دو بخش آقایان و بانوان، وضعیت خوبی دارد و باعث خوشحالی است.
شیران ادامه داد: امیدوارم با تکمیل زیر ساخت های ورزشی در استان مخصوصا در مناطق محروم، بتوانیم جایگاه بهتری را در ورزش قهرمانی و همگانی بدست آوریم.
وی در خصوص ورزش روستایی نیز بیان کرد: سال گذشته مسابقات روستایی در رشته هایی مانند فوتبال و والیبال برگزار شد که علاوه بر ایجاد انگیزه جوانان به ورزش در روستا ها، باعث کشف استعداد های بسیار خوبی در این حوزه بود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و ورزشکاران نخبه از تمام نقاط استان شناسایی و به تیم های استانی و ملی راه پیدا کنند.

 

بیشتر بخوانید: رونمایی از تندیس بازیکنان شهرخودرو تا دی‌ماه ورزشکاران پیام‌آوران صلح و ادامه دهنده راه شهدا هستند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد فوتبال مجلس شورای اسلامی مشهد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی گفت: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز و ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه طرح ملی نجات آب، ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم دوره متوسطه است گفت: امسال ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

محجوبی اظهار کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل، برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان اینکه همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱ یکهزار و ۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، یکهزار و ۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

محجوبی ادامه داد: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه برگزاری سومین سال طرح سواد آبی در مدارس متوسطه سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

محجوبی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری‌های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه «خبرنگار آب باشید» با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

کد خبر 6097257

دیگر خبرها

  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی