Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز فعالیت سه پژوهشکده، سه مرکز تحقیقاتی و ۱۱ هسته پژوهشی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز فعالیت سه پژوهشکده، سه مرکز تحقیقاتی و ۱۱ هسته پژوهشی در این دانشگآه خبر داد و گفت: فعالیت این مراکز در حوزه پژوهش‌های تقاضا محور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی با بیان اینکه همه ما باید از این مراکز حمایت کنیم، تصریح کرد: این مراکز از بودجه دولتی استفاده نخواهند کرد بلکه به نوعی خودگردان اداره می‌شوند بنابراین باید مسئولان این مراکز در زمینه طرح‌های بین مراکزی فعالتر باشند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه باید با هم افزایی در مسیر فعالیت‌های این مراکز حرکت کنیم، اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود دانشگاه در زمینه فعالیت‌های این مراکز و ارتباط گیری و ارتباط دهی با سازمان‌های مختلف بهره بگیریم.

ابوالفضل بضاعت پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آئین نامه این واحد‌های تحقیقاتی و پژوهشی تنظیم و به تصویب هیات امنای دانشگاه رسیده است و باید فعالیت در چارچوب این آئین نامه باشد.

وی اضافه کرد: روسای این واحد‌ها را به ادارات و دستگاه‌های دولتی و عمومی معرفی می‌کنیم تا بتوانند در صورت نیاز همکاری داشته باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: فعالیت‌های این واحد‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و باید واحد‌ها در حوزه‌های مرتبط فعالیت‌های لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی مرکز رشد دانشگاهی مرکز تحقیقاتی هسته پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی