Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:08:13 GMT

یادواره شهدا در لامرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۸۱۲

یادواره شهدا در لامرد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرتضی راستی، دبیر ستاد یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان لامرد، 30 مهرماه گفت: به مناسبت دومین سالگرد اولین شهید مدافع حرم شهرستان لامرد، شهید سرافراز «حبیب ریاضی‌پور»، یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، و جانبازان و عموم مردم شهیدپرور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیره شهدا بهترین الگو برای تحقق گام دوم انقلاب و زندگی اسلامی است، افزود: هدف از برگزاری چنین مراسمی، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای جبهه مقاومت و بیداری اسلامی است.
راستی بیان کرد: این یادواره به مدت دو شب، در شب اول به یاد شهدای مدافع حرم شهرستان لامرد و شب دوم به یاد 20 شهید دفاع مقدس گلزار شهدای محله کهوردان این شهرستان برپا می‌شود.
دبیر ستاد یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان لامرد گفت: سخنرانی فرماندهان جبهه مقاومت و راویان مطرح کشوری از جمله برنامه‌های یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان لامرد است. این یادواره دوم و سوم آبان‌ماه، از ساعت 20 در جوار تربت پاک ۲۰ شهید گلزار کهوردان برگزار می‌شود.
عباس ستایش‌گو انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: یادواره شهدا شهدای مدافع حرم لامرد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد