Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال بیشتر از هر تیم دیگری طی سال‌های اخیر مصدوم داشته است. تاریخ انتشار: 13:55 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۹۶۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هر چقدر که استقلالی‌ها از برد ۴ بر صفر تیم‌شان مقابل سایپا خوشحال شدند، به همان اندازه از مصدومیت داریوش شجاعیان ابراز ناراحتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعیان که پس از این پای راست او دچار پارگی رباط شده بود، در بهترین فرم بدنی خود قرار داشت و استراماچونی هم او را بازیکن تیمش معرفی کرده بود.

شجاعیان در نیمه نخست بازی با سایپا از ناحیه رباط پای چپ دچار پارگی شد تا دومین بازیکن از استقلال باشد که رباط صلیبی پاره می‌کند. در واقع استقلال طی ۷ هفته دو بازیکن دارد که رباط صلیبی پاره کرده‌اند.

وضعیت مشابه شجاعیان و کریمی
این دو بازیکن به لحاظ مصدومیت وضعیت مشابهی دارند. هر دو سابقه رابط صلیبی داشته و این فصل هم مصدوم شدند تا چند ماهی دور از میادین باشند. شجاعیان برخلاف کریمی در شرایط خوبی قرار داشت و یکی از مهره‌های ثابت استقلال بود.

کریمی چند بار مصدومیت را پشت سر گذاشته و از فهرست استقلال خارج شده بود تا برای چندمین بار مصدوم شود. شجاعیان که بهار سال ۹۷ در بازی با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد، ۸ ماهی دور از میادین بود، اما خیلی زود توانست به ترکیب استقلال بازگردد.

مصدومیت‌های متوالی بازیکنان
طی سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از استقلال مصدوم شده‌اند. در لیگ چهاردهم روزبه چشمی رباط صلیبی پاره کرد و فصل بعد آن را هم در زمان علیرضا منصوریان به دلیل اینکه استقلال از پنجره نقل‌وانتقالات محروم بود، خانه‌نشین شد.

در ادامه بازیکنانی، چون مرتضی آقاخان، میثم تیموری و ... هم با مصدومیت‌های طولانی مدت روبرو شدند. به اینها باید مصدومیت و دوری یک یا دو ماهه برخی از بازیکنان از جمله امید ابراهیمی، نیومایر و دیاباته را هم اضافه کرد که در دوره‌های مختلف لیگ نبودشان به ضرر استقلال تمام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استراماچونی میزان لیگ برتر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!