Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح "پویش ملی ایران فعال" از طریق وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت در جهت سلامت جامعه ایجاد شده است که در این رابطه از شهرستان ها می‌خواهیم این طرح را در پارک ها و مکان های ورزشی براساس آیین نامه اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر زارعی در نشست شورای اداری کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص المپیاد استعداد های برتر اظهار کرد: ما در دومین دوره از این رقابت ها، با اختلاف جزئی رتبه چهارم را کسب کردیم که شهرستان ها نقش پر رنگی را در این رقابت ها برای ورزش استان ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد، کشف استعداد ها در شهرستان ها است و در این رابطه من از روسای شهرستان ها میخواهم که استعداد های برتر را کشف و آن ها را به ما معرفی کنند.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات و حمایت های فتاحی، مدیر کل این اداره در بحث حمایت از قهرمانان و ملی پوشان بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات المپیک پیش رو است، اخیرا مراسم تجلیل از مدال آوران جهانی و آسیایی را برگزار کردیم که رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در این مراسم برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک یا پارا المپیک کسب کنند، پاداش 100 میلیون تومانی در نظر گرفت.
زارعی عنوان کرد: تا کنون دو سهمیه المپیک و دو سهمیه پارا المپیک توسط ورزشکاران استان بدست آمده است، همچنین امیدواریم 2 سهمیه دیگر را نیز کسب کنیم.
وی اضافه کرد: اگر سهمیه های خراسان رضوی به 6 نفر برسد، رشد 200 درصدی نسبت به دوره گذشته المپیک را داشته ایم.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص فعالیت های سال 97 نیز گفت: یکی از فعالیت های خوب ما در سال گذشته، حمایت ها و تجهیزات ورزشی برای هیئت های ورزشی بود و هیئت های استان موظف شدند که این تجهیزات را به شهرستان های فعال بدهند.
زارعی ادامه داد: امیدواریم در پایان سال 98 نیز این اتفاق بیافتد و بتوانیم گوشه ای از تلاش های روسای شهرستان ها را جبران کنیم.
وی تصریح کرد: در سال 96 و 97 رشد خوبی در ورزش داشتیم، در حوزه ورزش همگانی برای دومین سال پیاپی رتبه اول را کسب کردیم، همچنین در پایگاه های قهرمانی کشور و بحث ورزش روستایی نیز اول شدیم.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 10 هیئت ورزشی استان توانستند، رتبه های اول تا سوم را در کشور کسب کنند.
زارعی خاطر نشان کرد: شهرستان ها باید برای برگزاری با کیفیت تر مسابقات ورزشی، یک کمیته امنیتی با مدیریت فرماندار شهرستان تشکیل دهند تا برای برگزاری مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.
وی بیان کرد: در شهرستان ها باید در سال، حداقل 4 بار شورای ورزش شهرستان با حضور فرماندار تشکیل شود، همچنین در هفته تربیت بدنی و ورزش از شهرستان ها خواستیم، برنامه هایی ویژه ای را اجرا کنند.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: طرح "پویش ملی ایران فعال" از طریق وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت در جهت سلامت جامعه ایجاد شده است که در این رابطه از شهرستان ها می‌خواهیم این طرح را در پارک ها و مکان های ورزشی براساس آیین نامه اجرا کنند.

 

بیشتر بخوانید: امسال سال کسب سهمیه المپیک است نقره کوراش کار خراسانی در مسابقات جهانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه اداره کل ورزش و جوانان ایران خراسان رضوی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد