Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، در بازه زمانی که وزارت ورزش شهریور ماه و برای نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون والیبال تعیین کرده بود ۱۲ نفر اقدام به ثبت نام کردند.

البته از میان کاندیداها افشین داوری سرپرست وقت فدراسیون والیبال به دلیل مخالفت وزیر ورزش با استعفایش نتوانست وارد گردونه انتخابات شود. بدین ترتیب فهرست متقاضیان ریاست در والیبال با ۱۱ کاندیدا نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق پروسه تعریف شده برای بررسی شرایط کاندیداهای ریاست در فدراسیون های ورزشی و به منظور تایید صلاحیت آنها، ابتدا کمیسیون تطبیق، پیشینه مدیریتی کاندیداها را مورد ارزیابی قرار می دهد تا از این حیث صلاحیتشان برای ورود به انتخابات مشخص شود.

این کمیسیون پس از بررسی شرایط ۱۱ کاندیدای فدراسیون والیبال، صلاحیت ۵ نفر از آنها را تایید نکرده است چرا که پیشینه مدیریتی آنها را برای ورود به انتخابات کافی ندانسته است.

علیرضا دریابیگی، علیرضا سلیمی، سیامک عزیزی، علی نیکنام فر و یگانه یادگاری متقاضیان ریاست در فدراسیون والیبال بودند که پرونده آنها تاییدیه اعضای کمیسیون تطبیق را نگرفته است.

بدین ترتیب از مجموع کاندیداهای فدراسیون والیبال، پرونده ۶ نفر در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است. محمدرضا داورزنی معاون فعلی وزارت ورزش و رئیس پیشین فدراسیون والیبال که ورودش به انتخابات با هجمه های زیادی مواجه شد همراه با محمود افشاردوست، محمدرضا رشیدی، احمد سعادتمند، بهنام محمودی و امیرحسین منظمی ۶ کاندیدایی هستند که در صورت تایید صلاحیت از سوی مراجع ذی صلاح در فهرست نهایی نامزدهای ریاست والیبال قرار می‌گیرند.

بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها از سوی مراجع ذی صلاح، وزارت ورزش باید نسبت به تعیین زمان انتخابات فدراسیون والیبال و برگزاری آن اقدام کند.

کد خبر 459913 برچسب‌ها والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی

دانشجویان ایرانی خارج از کشور و مورد تایید وزارت علوم و بهداشت می‌توانند با ارائه مدارک لازم سالیانه ۱۳ هزار یورو ارز دانشجویی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی، دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند سهمیه ارزی دریافت کنند.

مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

برای دریافت این سهمیه ارزی دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم باید به سامانه سجاد (سامانه جامع امور دانشجویان) و دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت بهداشت نیز باید به سامانه موحد (سامانه تسهیلات ارزی و مشمولین مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت) مراجعه کنند و مراحل تشکیل پرونده خود را انجام دهند.

در نهایت پس از تایید شدن مدارک دانشجوی متقاضی، کد مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای دانشجوی متقاضی پیامک می‌شود و برای دریافت ارز دانشجویی باید به یکی از شعب منتخب بانک ملی که اسامی آن در سایت این بانک موجود است، مراجعه کند.

گفتنی است؛ این ارز فقط به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که تحصیل آنها به صورت حضوری و تمام وقت است و شامل دوره‌های غیر حضوری و پاره وقت نمی‌شود.

همچنین برای دریافت ارز دانشجویی باید دانشگاه محل تحصیل دانشجو مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت باشد.

دانشجویان متقاضی سهمیه ارز دانشجویی برای مشاهده اسامی دانشگاه‌های مورد تایید نیز باید با توجه به رشته تحصیلی خود به سامانه‌های سجاد (وزارت علوم) و موحد (وزارت بهداشت) مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان