Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: سرمایه در گردش موردنیاز بخش صنعت در سال ۹۸ بیش از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد تشکینی گفت: نسبت تسهیلات سرمایه در گردش اعطایی به تسهیلات سرمایه در گردش موردنیاز بخش صنعت و معدن طی دوره 96-1393 بطور متوسط حدود 75 درصد بوده است و این بدان مفهوم که حدود 75 درصد از سرمایه در گردش موردنیاز این بخش طی دوره مذکور توسط سیستم بانکی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نسبت مذکور در سال 1397 به 57 درصد کاهش یافته است که نشان می­دهد 57 درصد از سرمایه در گردش موردنیاز بخش صنعت و معدن در سال مذکور توسط سیستم بانکی تامین شده است. عمده دلیل این کاهش آن است که در سال 1397 میزان تسهیلات اعطایی 20 درصد ولی هزینه‌های تولید 65 درصد رشد داشته است.

وی گفت: سرمایه در گردش موردنیاز بخش صنعت در سال 1398 برای حفظ وضع موجود 361 هزار میلیارد تومان برآورد شده است که نیازمند پشتیبانی نظام بانکی جهت تامین این حجم از منابع با هدف حفظ تولید و اشتغال کشور می­باشد.

گفتنی است سرمایه در گردش اعطایی به بخش صنعت و معدن در 4 ماهه نخست سال 1398 معادل 49 هزار میلیارد تومان بوده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین مسجد اربعین ۹۸ کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند سرمایه صنعت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور