Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:48:25 GMT

پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۳۵۷۳

پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟

به نظر می‌رسد که با احتمال عدم عرضه خودروی جدید هوندا فیت در بازار ایالات متحده آمریکا، بسته شدن پرونده خودروهای سایز کوچک در این کشور قوت بیشتری گرفته است.

به گزارش ایسنا، اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت carscoops حاکی از آن است که شرکت ژاپنی هوندا قصد دارد نسل جدید هوندا فیت را تنها به صورت هیبریدی در اروپا عرضه کند و این طور که به نظر می‌رسد هنوز تصمیمی برای عرضه این محصول در بازار ایالات متحده آمریکا نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مقامات این شرکت از اظهارنظر درباره عرضه یا عدم عرضه این محصول جدید در آمریکا خودداری کرده‌اند ولی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، برآورد کرده‌اند که این خودروساز ژاپنی به منظور جلوگیری از افت فروش این محصول و کاهش سودآوری‌های حاصل از آن، جز آخرین خودروسازانی خواهد بود که در بازار آمریکا محصولات سایز کوچک همچون هوندا فیت را ارائه و عرضه می کند.

این شرکت در سال‌های اخیر خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست سایز کوچک خود را روانه بازار کشورهای اروپایی کرده که با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان و شهروندان این قاره سبز برخوردار شده است. هوندا همچنین به دنبال ارائه دست کم یک نسخه برقی از محصولاتش در اروپا تا سال ۲۰۲۵ میلادی است. این در حالیست که فروش خودروهای سایز کوچک در بازار آمریکا در سال جاری میلادی با کاهش ۱۷ درصدی مواجه شده و خودروسازانی که به عرضه چنین محصولاتی پرداخته اند را با مشکلات و چالش های متعددی روبرو کرده است. همانطور که در گزارش های اخیر ذکر شده است، مشتریان آمریکایی در سال های اخیر به سمت و سوی خودروهای بزرگ و شاسی بلند روی آورده و از آن استقبال کرده‌اند. 

بنابراین دور از انتظار نیست که هوندا نیز همچون سایر شرکت‌های خودروسازی، پرونده خودروی کوچک هوندا فیت را در بازار آمریکا ببندد و دیگر آن را در این کشور عرضه نکند.

البته برخی دیگر از تحلیلگران بر این باورند که ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر جمعیت بالا و تنوع سلایق مشتریان، بدون شک یکی از بزرگترین، مهم ترین و موثرترین بازارهای خودرو در جهان به شمار می رود و احتمال عدم عرضه محصولی همچون هوندا فیت در این بازار، درآمدهای این شرکت را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

این خودرو در اروپا تحت عنوان هوندا جاز شناخته و عرضه می‌شود. 

انتهای پیام    

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا خودروهای کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون‌به‌صرفه و کوچک را معرفی کرد که می‌تواند کار‌هایی مانند تولید محتوا و ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در حالی که از داده‌های کمتری استفاده می‌کند، انجام دهد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مدل هوش مصنوعی به نام «فی ۳ مینی» (Phi-۳-mini) معرفی کرده است که می‌تواند از مدل‌های دو برابر اندازه خود در معیار‌های مختلفی که توانایی‌های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می‌کنند، بهتر عمل کند.

مایکروسافت گفت که مدل‌های کوچک‌تر هوش مصنوعی برای انجام کار‌های ساده‌تر طراحی شده‌اند و استفاده از آنها توسط شرکت‌هایی با منابع محدود آسان‌تر می‌شود.

مایکروسافت اضافه کرد که یک کسب و کار می‌تواند از «فی ۳» برای خلاصه کردن نکات اصلی یک سند طولانی، استخراج بینش‌های مرتبط و روند‌های صنعت از گزارش‌های تحقیقات بازار استفاده کند.

این شرکت گفت که «فی ۳ مینی» بلافاصله در پلتفرم خدمات ابری مایکروسافت، کاتالوگ مدل‌های هوش مصنوعی آژور، پلتفرم مدل یادگیری ماشین «هاگینگ فیس» (Hugging Face)، و «اولاما» (Ollama) در دسترس خواهد بود.

هفته گذشته، مایکروسافت ۱.۵ میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی «جی ۴۲» G۴۲ مستقر در امارات سرمایه گذاری کرد. همچنین قبلاً با استارت‌آپ فرانسوی «میسترال‌ای آی» (Mistral AI) همکاری کرده بود تا مدل‌های آنها را از طریق پلتفرم محاسبات ابری آژور در دسترس قرار دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • هوندای برقی از کانادا سر درآورد