Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: حقوق شهروندی یعنی جلب رضایت شهروندان و فقط ملاقات و دیدار عمومی کافی نیست. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح الله حقیقی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان اظهار داشت: ادغام جلسات اگر منجر به بازخورد خوب و مثبت هم شود کار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرایی و عملیاتی شدن دستور جلسات نیاز به مشارکت و همکاری مدیران استانی دارد، تصریح کرد: ارائه موضوعات اجتماعی و سلامت بانوان و خانواده نیاز به یک عملیات کارشناسی و دقیق با حضور کارشناسان آموزش دیده دارد.

استاندار زنجان افزود: بودجه تخصیص یافته در حوزه اجتماعی در سفر رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به استان باید در حوزه پیشگیری از اعتیاد، طلاق و صیانت از خانواده هزینه شود.

حقیقی عنوان کرد: در اجرای طرح‌ها در استان یک دستگاه مجری طرح و سایر دستگاه‌ها همیار شوند تا منجر به خروجی و بازخورد مثبت شود.

شفافیت آراء نمایندگان مجلس- 27| شفافیت آراء یکی از اساسی‌ترین حقوق شهروندی استدادستان قزوین: دستگاه قضا با تضییع کنندگان حقوق بیت‌المال جدی برخورد می‌کندنماینده ولی فقیه در استان قزوین: غرب با شعار حمایت از حقوق زنان به دنبال تحقق اهداف سرمایه‌داری خود است

وی تاکید کرد: مدیران سازمان ها از اجرای عملیات و اقدامات موازی جلوگیری کنند و دستگاه‌ها باید در کنار هم و به صورت همکار با هم کار کنند.

استاندار زنجان در خصوص اجرای طرح سلامت و صیانت از خانواده گفت: فرمانداران با همکاری دهیاران و شوراها باید موضوع اجتماعی کردن سلامت را به مردم اطلاع رسانی و اجرایی کنند و نتیجه را تا دو هفته آینده گزارش دهند.

حقیقی در خصوص سند امنیت غذایی گفت: این سند باید وارد فاز عملیاتی شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه پژوهش و ارزیابی عملیات باید مشخص شود و اقدامات و پیشنهادات طرح‌ها گزارش و اجرایی شوند، افزود: حقوق شهروندی یعنی جلب رضایت شهروندان و فقط ملاقات و دیدار عمومی با مردم کافی نیست.

 مقام عالی استان در ادامه افزود: حقوق شهروندی یعنی پای حرف خودمان بمانیم و در حیطه وظایف خودمان ارزیابی شویم و اگر توانستیم جامعه را آرام کنیم حقوق شهروندی را به جای آورده ایم.

انتهای پیام/ ت

R7557/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، «امید شکری» عکاس مستند اجتماعی و مدیر پاتوق عکس عمیق استان با اشاره به این که در این نمایشگاه 25 اثر از مجموعه آثار تولید شده ام طی 15 سال عکاسی را با رویکرد مستند اجتماعی و در راستای به نمایش گذاشتن هنر، صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و مستند اجتماعی استان به نمایش می‌گذارم، تصریح کرد: این نمایشگاه فردا؛ هفدهم ماه جاری برای علاقه مندان در مجتمع طلای سفید دایر خواهد شد.

این هنرمند تقدیر شده از سوی هیئت داوران هشتاد و چهارمین جشنواره بین المللی «آساهی شیمبون» ژاپن و جشنواره بین المللی عکس «کاف» یکی از راه‌های معرفی عکاس به جامعه را برپایی نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: تولیدات هنری یکی از بسترهای مهم برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است که در کنار آگاهی بخشی، گرایش‌های بیشتری را در عموم مردم ایجاد می‌کند تا به سمت هنر سوق داده شوند.

مدیر پاتوق عکس عمیق استان ادامه داد: از سوی دیگر نمایشگاه‌های هنری به ویژه نمایشگاه عکس رقابتی ناخواسته را برای جامعه عکاسی ایجاد و زمینه را برای تکاپو میان هنرمندان و خارج کردن هنرمندان از رکود فراهم می کند.

شکری خاطرنشان کرد: نمایشگاه «نگاهی به خراسان شمالی» فردا ساعت 19 به صورت رسمی در طبقه منفی یک مجتمع طلای سفید بجنورد دایر می‌شود و علاقه مندان تا بیست و سوم ماه جاری فرصت دارند تا هر روز از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229522 برچسب‌ها نمایشگاه عکس بجنورد

دیگر خبرها

  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی