Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین دستاوردهای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان گلستان در زمینه گردشگری سلامت با حضور مسئولان استانی رونمایی شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی غفاری ظهر امروز در مراسم رونمایی از آخرین دستاوردهای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان در زمینه گردشگری سلامت اظهارداشت: گردشگری و البته موضوعات مربوط به بهداشت و سلامت ظرفیت‌های خوبی برای حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از این شرکت‌ها در قالب پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، کمک‌های معنوی و حمایت‌های زیرساختی خواهیم داشت.

در این مراسم از پروژه ملی گردشگری گلینو ( گِل درمانی نو) به عنوان آخرین دستاورد شرکت دانش‌بنیان فرهیختگان ‌توسعه‌ اندیشه پایدار رونمایی شد.

30 شرکت دانش‌بنیان در اردبیل فعالیت می‌کندواعظی‌: توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان راهگشای حل مشکلات کشور است + فیلممعاون رئیس جمهور: واحدهای دانش‌بنیان 24 هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند

این شرکت دانش بنیان برای نخستین بار در سطوح بین‌المللی، گردشگری سلامت را به صورت تخصصی به زنجیره کاملی از تولید تا خدمات و مصرف و درنهایت بازیافت ارائه می‌کند. مرکزثقل این پروژه، محصول دانش‌بنیان ماسک آرایشی و بهداشتی با فرآوری مواد دریایی و معدنی است که نه‌فقط جنبه آرایشی و زیبایی دارد، بلکه دربردارنده اثرات بسیار زیاد و ویژه‌ای در طب مکمل (درمان درد و بیماری‌های پوستی) است. این شرکت با دردست داشتن دانش فنی روز دنیا قادر است ترکیباتی مشابه کشورهای پیشرو را نیز به صورت ترکیب مواد طبیعی بومی‌سازی کند. این پروژه  شامل دهکده سلامت برای ارائه محصولات گیاهان دارویی و کشاورزی، مواد خوراکی و فرآورده‌های طبیعی و کم‌خطر و ارگانیک و طب مکمل و دریاچه مصنوعی با شن سفید است.

این شرکت دانش‌بنیان بزرگ‌ترین تهدید زیست‌محیطی (آلودگی خلیج گرگان) را به بزرگ‌ترین فرصت گردشگری تبدیل کرده و تلاشش براین است تا استان گلستان را به تنهاترین مرکز گِل‌درمانی نوین تبدیل کند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند