Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@16:54:41 GMT

افزايش 440 درصدي پرواز‌هاي هما

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۱۷۶

افزايش 440 درصدي پرواز‌هاي هما

خبرگزاری آریا- شرکت هما در ایام اربعین 344 پرواز رفت و برگشت به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، از آغاز پرواز‌های اربعین (12 مهر) تا پایان روز گذشته، 344 پرواز رفت و برگشت به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام داده است که در مقایسه با پرواز‌های سال گذشته، افزایش 440 درصدی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اداره کل روابط عمومی هما، اعلام کرد: تا پایان روز 29 مهر، تعداد 230 پرواز از سه فرودگاه امام (ره)، 88 پرواز از فرودگاه کرمانشاه و تعداد 26 پرواز از فرودگاه ایلام انجام شده است که با این تعداد پرواز، بیش از 25 هزار زائر حسینی، در پرواز‌های رفت و برگشت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جابجا شده اند.
هما درعملیات انتقال زائران حسینی سال جاری، علاوه بر فرودگاه حضرت امام (ره) برای نخستین بار از دو فرودگاه کرمانشاه و ایلام، پرواز‌هایی را به مقصد فرودگاه نجف اشرف انجام داده است که برای انجام این پروازها، از هواپیما‌های ایرباس و ATR استفاده کرده است.
بر اساس این گزارش، متوسط کل تاخیر پرواز‌های عتبات عالیات اربعین امسال تا پایان روز یاد شده، 15 دقیقه بود که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (28 دقیقه)، کاهش 53 درصدی داشت.
گفتنی است در سال گذشته، در فاصله زمانی 15 روزه ایام اربعین (23 مهرماه تا 8 آبان سال 97)، تعداد 78 پرواز برای جابجایی زائران حسینی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی "هما "از فرودگاه حضرت امام (ره) به دو فرودگاه نجف اشرف و بغداد انجام شد که با توجه به انجام 344 پرواز در فاصله 15 روز ایام اربعین حسینی سال جاری (12 مهر تا 29 مهرماه سال 98)، افزایش 440 درصدی در تعداد پرواز‌ها داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش پرواز هما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد