Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۳۰ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصوات و فراورده‌های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشف ۳۱ فقره سرقت در جویبار سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴۸ سارق و مالخر اموال در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۱ فقره منزل و اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد