Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@13:02:32 GMT

منتظر حمله ملخ های صحرایی باشید!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۴۴۶

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، در خصوص هشدار هجوم ملخ‌ها به 9 استان جنوبی کشور، گفت: سال گذشته حدودا 10 میلیارد تومان برای مقابله هجوم ملخ‌های صحرایی در برخی استان‌های کشور مد نظر قرار گرفته شد.

منابع مالی مورد نیاز مقابله با ملخ‌های صحرایی تامین شود
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر باید توجه ویژه‌ای به احتمال هجوم ملخ‌ها به استان‌های جنوبی کشور داشته باشیم و منابع مورد نظر برای اقدامات لازم در نظر گرفته شود، ادامه داد: ادارات مربوطه باید از هم اکنون تجهیزات مورد نیاز خود را برای مقابله با ملخ صحرایی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سال گذشته علی رغم اقدامات دیر هنگام کانون‌های مورد حمله ملخ‌های صحرایی مهار شد، عنوان کرد: این احتمال وجود دارد که شدت هجوم ملخ‌ها در دور دوم بیشتر باشد به همین منظور دستگاه‌های ذیربط باید تمامی اقدامات لازم را مدنظر قرار دهند.
افضلی با بیان اینکه امکان جلوگیری از هجوم ملخ‌های صحرایی وجود ندارد اما باید از هم اکنون کانون‌های که احتمال حمله به آنها وجود دارد سم پاشی شود، تصریح کرد: باید سیر حرکت ملخ‌های صحرایی بررسی شود تا در هنگام هجوم آنها دچار غافلگیری نشویم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FtQ برچسب ها: حمله ، ملخ ، ملخ صحرایی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حمله ملخ ملخ صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

به گزارش حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، آیت‌الله " سید محمد سعیدی " در مراسم گرامیداشت حادثه طبس و شهید محمد منتظر قائم که با حضور اقشار مختلف مردم در امامزاده سید صدرالدین قنبر میبد برگزار شد افزود: در حمله آمریکای جهانخوار به طبس خداوند نیروهای خودش را که به چشم آمریکایی‌ها نمی‌آمدند به نصرت ملت ایران فرستاد و شکست تلخ و تحقیرآمیزی را به دشمنان ا تحمیل کرد.   وی با بیان اینکه در حادثه طبس همه در خواب بودند و بالگرد آمریکایی در حال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد افزود: آمریکایی‌ها برای آزادی گروگان‌هایشان آمده بودند اما شن‌های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی‌ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنیگن فرار را بر قرار ترجیح دادند.   امام جمعه قم گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان از جمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد شهید محمد منتظر قائم که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه شهادت نائل شد .   آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه خداوند در حادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت: بنابراین اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند.

وی در ادامه افزود: امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده که در هفته‌های اخیر توانست در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد .   شهید محمد منتظر قائم متولد سال ۱۳۲۷ در شهر فردوس از توابع استان خراسان است، خانواده محمد به علت ایستادگی پدرش در مقابل جیره‌خواران حکومت وقت مجبور به هجرت از فردوس می‌شوند و در شهر و دیار پدرش، یعنی یزد سکنی می‌گزینند ولی این تازه ابتدای راه زندگی استکبار ستیزانه محمد است که رقم می‌خورد.   این شهید اولین فرمانده وقت سپاه پاسداران یزد و نخستین شهید مبارزه با نفوذ نظامی آمریکا به ایران است که در پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۹ در حمله نظامیان این کشور به صحرای طبس که با هدف آزاد کردن گروگانهای لانه جاسوسی آمریکا انجام شد به فوز عظیم شهادت نائل آمد.   استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید