Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:40:19 GMT

وزیر دفاع آمریکا با پادشاه عربستان دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۵۷۳

وزیر دفاع آمریکا با پادشاه عربستان دیدار کرد

 ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان امروز در دفتر خود با مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار در خصوص روابط دوستانه آمریکا و عربستان و و نیز راه‌های همکاری راهبردی میان دو کشور بحث و تبادل نظر شد؛ همچنانکه شماری از مسائل امنیتی و دفاعی مشترک و نیز تحولات منطقه و تلاش‌های انجام گرفته در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، شاهزاده عبدالعزیز بن سعود بن نایف، وزیر کشور عربستان، شاهزاده خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع، جان ابی زید، سفیر آمریکا در عربستان و شماری دیگر از مقامات دو طرف حضور داشتند.

از سوی دیگر، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا، در حساب توییتری خود نوشت: امروز من در خصوص استقرار نیرو‌ها و تجهیزات آمریکایی در عربستان با ملک سلمان گفت‌وگو کردم.

وی در ادامه مدعی شد: ما توافق کردیم که ضروری است برای جلوگیری از «موضع شرورانه ایران» و تقویت ثبات، موضعی قاطعانه در منطقه اتخاذ شود.

روز گذشته رسانه‌ها از سفر از پیش اعلام نشده مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به عربستان خبر داده بودند. اسپر پیش از سفر به عربستان، به کابل، پایتخت افغانستان رفته بود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آل سعود عربستان وزیردفاع امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای دفاع ایران و چین

وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه با وزیر دفاع چین دیدار کردند. 

وزیر دفاع کشورمان در این اجلاس سخنرانی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد