Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو معتمدی از برپایی نمایشگاه«مسخ تن در خلاء فاصله» با نمایش آثار«علی گنجوی» در گالری اکنون خبر داد و گفت: این نمایشگاه تصویری از مجموعه« بیییییییی کران» است که بر جان مخاطب می نشیند.

«آرزو معتمدی» درباره برپایی نمایشگاه نقاشی «مسخ تن در خلاء فاصله» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: در نمایشگاه «مسخ تن در خلاء فاصله» که از سوم آبان در گالری اکنون برپا می شود آثار نقاشی «علی گنجوی» هنرمند نقاش  به نمایش در می آید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این کیوریتور افزود: نمایشگاه نقاشی«مسخ تن در خلاء فاصله» تصویری است که از روبرویی با آثار مجموعه« بیییییییی کران» بر روح و جان مخاطب می نشیند  .

 

گفتنی است، «علی گنجوی»، هنرمند نقاش متولد: 1359 و دارای کارشناسی ارتباط تصویری از دانشکده هنر و معماری 1383 است و تاکنون در نمایشگاه‌های انفرادی متعددی  مثل نمایشگاه انفردای مجسمه – تهران – گالری سبز  و شرکت در بیش از 20 نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرگری و طراحی جلد بیش از 40 عنوان کتاب  را در کارنامه  هنری خود دارد .

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کربلا نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد حب الحسین یجمعنا گالری اکنون نمایشگاه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»