Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:47:09 GMT

۳۱۰ کیلوگرم تریاک در برازجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۴۷۵۲

۳۱۰ کیلوگرم تریاک در برازجان کشف شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پلیس در پایش شهرستان دشتستان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شد و پس از اطمینان از ذخیره این مواد، در یک منزل مسکونی در مرکز شهر برازجان، تیم‌های عملیاتی پلیس به آنجا اعزام شدند.

او افزود: ظهر امروز (سه‌شنبه ۳۰ مهر) در عملیاتی منزل مورد نظر در محاصره پلیس قرار گرفت و در بازرسی از آن ۳۱۰ کیلوگرم تریاک که در بسته‌های ۱۰ کیلویی جاسازی و مخفی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در این عملیات دو متهم در منزل بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کردند که با تعقیب و تیراندازی پلیس هر دو نفر دستگیر شدند.

واعظی گفت: متهمان دستگیر شده غیر بومی و ساکن یکی از استان‌های همجوار هستند که دیشب این محموله را وارد برازجان کرده بودند.

او عنوان کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح ساچمه‌ای کشف شد.

انتهای پیام/ک

کشف محموله تریاک در برازجان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه