Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مشارکت اداره راهداری و بخشداری بخش مرکزی مهاباد طرح احداث پل «داش‌تیمور» این شهرستان که با توجه به مشکلات رفت و آمد و جاده دسترسی سخت گذر عملیات احداث این پل آغاز شد.

وی ادامه داد: این پل با دهنه چهار متر و طول ۶ متر دارای پنج ستون بوده و در تقاطع محور مهاباد به سمت سردشت و در نزدیکی روستای «داش‌تیمور» احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پنج میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این طرح از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است، اضافه کرد: ساکنین این منطقه در طول سالیان گذشته مجبور به استفاده از قایق بر روی دریاچه سد مهاباد بوده و یا باید از یک مسیر طولانی برای رفت و آمد به روستا استفاده می کردند که با احداث و اتمام این طرح این مشکل حل خواهد شد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کنیم عملیات احداث این پل تا قبل از شروع بارش‌های سنگین و اتمام فصل کاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

داش تیمور از توابع بخش مرکزی مهاباد دارای ۳۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۰ نفر است.

مهاباد دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت روستایی در قالب ۹۲ روستا در ۲ بخش خلیفان و مرکزی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد راهداری سد مهاباد توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی