Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۸ تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام شد.

طرفداری- فدراسیون والیبال نام 8 تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده که در این بین نام تیم‌های کاله، خاتم و ... به چشم نمی‌خورد.

به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، فردا (چهارشنبه) از ساعت 14 و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و سپاهان، 8 تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت.

فدراسیون والیبال در حالی این خبر را در خروجی خود قرار داده که نام تیم‌هایی همچون خاتم اردکان، شهداب یزد، دورنای اورمیه، پیام مشهد و کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال دیده نمی‌شود. این تیم‌ها همگی در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هشتم آبان آغاز می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، 24 آذر پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان لیگ سر حرف خود می‌ماند یا اینکه بازهم در لحظات آخر چند تیم را به لیگ اضافه خواهد کرد؟

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران