Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در مهر ماه در مجموع ۱۱۴ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۲ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۱ مورد مراکز دولتی و ۱۲ مورد آن مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از انجام ۲۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۱ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۹۳ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۳۶ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۹ مورد امداد اسانسور, ۲۷ مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۹۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۱۲ نفر مجروح شده اند.

او بیان داشت: در این مدت تعداد شش هزار و ۵۸۷ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۱۰۲ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

انتهای پیام/س

انجام ۱۱۴ مورد عملیات اطفاء حریق در مهر ماه سال جاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • ببینید | حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین