Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:58:47 GMT

حمله به عابران با آمبولانس در نروژ + تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۲۶۸

حمله به عابران با آمبولانس در نروژ + تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، یک مرد مسلح که امروز در اسلو، پایتخت نروژ اقدام به دزدیدن یک آمبولانس کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.

طبق اعلام سخنگوی پلیس، این مرد مسلح پس از دزدیدن یک دستگاه آمبولانس با شماری تصادف و آن‌ها را مجروح کرده بود. نیرو‌های پلیس پس از این حادثه، به سوی وی تیراندازی کرده و پس از زخمی کردنش، او را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام ایندیپندنت، دزد آمبولانس بر اثر تیراندازی پلیس دچار جراحت شدید نشده است.

هنوز مشخص نیست آیا این حادثه به عنوان حمله‌ای عمدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت یا خیر. همچنین شاهدان عینی به رادیو و تلویزیون دولتی نروژ گفتند این آمبولانس با یک کالسکه بچه نیز تصادف کرده و یک نوزاد نیز در میان مجروحان وجود دارد که به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین شبکه اسکای نیوز انگلیس گزارش داد پلیس در حال جستجوی فرد دیگری است که امکان دست داشتنش در این ماجرا وجود دارد؛ هرچند مقامات این گزارش را تأیید نکرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی

بر اثر تیراندازی اشتباهی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، ۲ سرباز این رژیم کشته شدند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات اولیه درباره کشته شدن ۲ سرباز خود را اعلام کرد که در جریان جنگ غزه بر اثر تیراندازی نیروهای خودی کشته شدند.

به نقل از i۲۴ نیوز، ارتش صهیونیستی اعلام کرد در بررسی‌های اولیه یگان ۹۹ در مورد حادثه کشته شدن ۲ سرباز مشخص شد که یکی از تانک‌های واحد ۷۶۹ از محل مخفی و حفاظت‌شده که سربازان برای تعمیر تانک‌ها در آن مخفی شده بودند، خارج شد و خدمه تانک متوجه حرکت در ساختمانی خارج از محدوده خود شدند و بدون تشخیص اینکه این حرکت ناشی از یک نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمان است، آتش گشودند. بر اثر این تیراندازی به سمت ساختمان، نظامیان حاضر در آن کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد نیروهای مسلح که متوجه وقوع این حادثه شدند موشک ضد تانک و گلوله به سمت ساختمان شلیک کردند که در نتیجه یک سرباز زخمی شد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای ارتش اشغالگر بارها به اشتباه نظامیان خودی را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله با گازاشک‌آور به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر