Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه یکی از رویکردهای امروز در حوزه اشتغال، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است، افزود: اگر بخواهیم کمی از مشکلات اشتغال در جامعه را بکاهیم، باید ایجاد اشتغال در مناطق مختلف را در نظر بگیریم و یکی از مهم‌ترین مناطقی که در برهه کنونی باید اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال داشته باشیم، مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در استان باعث شده است تا نسبت به اشتغال‌زایی ۴۴۵۷ نفر اقدام کنیم، تصریح کرد: سهمی که برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی در نظر گرفته شده، ۳۰۵ میلیارد تومان بوده است، این در حالی است که در طول دو سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال روستایی پرداخت شد.

یوسفی با اشاره به اینکه میانگین سرانه تسهیلات پرداختی برای ایجاد هر فرصت شغلی در مناطق روستایی این استان ۴۵۰ میلیون ریال است، ادامه داد: آمار حاکی از آن است که تاکنون در چهار مرحله ۲۶۶ میلیارد تومان از این اعتبار برای پرداخت به متقاضیان در اختیار بانک‌های استان قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، همچنین از آغاز ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان تا ۲۰ آبان‌ماه امسال در سامانه مربوطه ثبت‌نام کنند.

کد خبر 4753431

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان محمدرضا یوسفی اشتغال اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین سانحه تصادف گرگان شهرکرد شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند