Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@12:50:32 GMT

واکنش شجاعیان به تکرار مصدومیت در یک دقیقه و ثانیه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۷۵۷

واکنش شجاعیان به تکرار مصدومیت در یک دقیقه و ثانیه

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:درست است که رباط پایم پاره شده و مدت‌ها باید روزهای سختی را سپری کنم ولی فدای سر هواداران استقلال.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان هافبک آماده استقلال شب گذشته در دیدار مقابل سایپا در دقیقه ۳۶ مسابقه دچار مصدومیت شد و در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده باشد اما به یکباره خبر رسید وی از ناحیه رباط پای چپ دچار پارگی شده و به همین دلیل تا مدت‌ها از میادین فوتبال دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق با شجاعیان تماس گرفتیم و در خصوص آسیب دیدگی شدید او نظرش را جویا شدیم که وی پاسخ داد: واقعا شب سختی را سپری کردم، البته فدای سر هواداران استقلال، رباط پایم پاره شد ولی دوست دارم تیمم قهرمان شود و من در جشن قهرمانی‌اش حاضر باشم. واقعا خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم. تیم تازه جان گرفته بود و دوست داشتم کنار بچه‌ها باشم. من این روزهای سخت را سپری کرده‌ام و امیدوارم با کمک و انرژی همه هواداران استقلال و هم تیمی‌ها و دوستانم دوباره برگردم. از شب گذشته تا الان خیلی از دوستانم من را شرمنده کردند.

وی افزود: از کادر پزشکی استقلال که همیشه مدیون آنها هستم تا تمام همبازیان دیروز و امروزم ممنون هستم. دیشب هم در صفحه اینستاگرامم نوشتم که برای این تیم باید جان داد و الان هم از هواداران استقلال می‌خواهم از تیم محبوبشان حمایت کنند. بچه‌های استقلال به حمایت نیاز دارند و اگر از آنها حمایت شود مطمئن باشید می‌توانند روزهای خوبی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:
  اتفاق عجیب و باورنکردنی برای هافبک استقلال +عکس و فیلم

نخستین واکنش شجاعیان به مصدومیتش +عکس

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در عکسی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد روی صورتش را سیاه کرده بود گفت: خیلی ناراحت بودم، آن فقط یک حس بود که به عکس منتقلش کردم.وقتی چهره‌ام را روی عکس تیمی دیدم با دست روی صورتم را سیاه کردم. به هر حال حالا مدتی مجبورم از میادین دور باشم و شاید این سخت ترین کار دنیا است. امسال خیلی انگیزه داشتم و خیلی تلاش کردم که به شرایط خوب برسم که داشت این اتفاق می‌افتاد اما حتما حکمتی است که پیش رویم قرار گرفته است.

شجاعیان در خصوص اینکه آیا متوجه شده هر دو باری که از ناحیه رباط مصدوم شده در دقیقه ۳۶ و ۸ ثانیه بوده گفت:بله عکس را دیدم ولی واقعا نمی‌دانم چه بگویم. مگر می‌شود در هر دو بازی در یک دقیقه و یک ثانیه مصدومیت من اتفاق بیفتد؟نمی‌دانم چه بگویم، حتما این اتفاق حکمت خدا است که من از آن اطلاعی ندارم. من همه چیز را به خود خدا سپردم. از همه می‌خواهم دعا کنند تا به امید خدا و با کمک او از این دوران راحت عبور کنم و دوباره در خدمت استقلال باشم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن داریوش شجاعیان استقلال مصدومیت رباط صلیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا