Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونته که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در گروه F لیگ قهرمانان اروپا پس از کسب یک تساوی و یک شکست، در بازی سوم خود پذیرای بوروسیا دورتموند هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آیا این بازی یک فینال برای ما است؟ من اینطور فکر نمی‌کنم و به نظرم این جمله کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. این بازی مهمی مقابل تیم قدرتمند دورتموند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فینال بعداً خواهد آمد.

اخبار ورزشی- کونته که شاگردانش پس از برتری 4 بر 3 روز یکشنبه در خانه ساسولو، خود را آماده بازی با دورتموند کرده‌اند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما تنها یک روز برای این بازی تمرین کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را با مرور فیلم بازی ساسولو آنالیز کنیم. در کنار دفاع خوب، فردا نباید توپ را به مانند بازی با ساسولو از دست بدهیم. دورتموند بازیکنان سریعی دارد که می‌توانند با استفاده از فضاهای بازی به ما ضربه بزنند.

وی افزود: ما باید از هر بازی امتیاز بگیریم و از روز اول روی این موضوع کار کرده‌ایم. در بازی اول‌مان با اسلاویا پراگ هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و در بازی با بارسلونا هم شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر بودیم. ما شایسته کسب امتیازات بیشتری از دو بازی قبلی‌مان بودیم. حالا هم که باید با دورتموند مصاف کنیم، تیمی که تأکید می‌کنم خیلی قدرتمند است.

سرمربی اینتر همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا اینتر می‌تواند با توجه به غیبت بازیکنان کلیدی دورتموند، این تیم را شکست دهد؟»، گفت: ما همیشه نیمه پر لیوان حریف را می‌بینیم. ما روی کار خودمان تمرکز داریم و می‌خواهیم در بازی فردا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم. می‌خواهیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و فردا به پیروزی برسیم.

کونته در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن تمجید از مهاجم بلژیکی‌اش که در بازی با ساسولو دو گل اینتر را به ثمر رساند، تأکید کرد: روملو بازیکنی فوق‌العاده است که عملکردی تأثیرگذار در اینتر داشته است. روملو بازیکنی در خدمت تیم است و شادی گل‌هایش را با دیگر بازیکنان و نیمکت‌ تیم سهیم می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا شادی بارسلونا پراگ لیگ قهرمانان اروپا کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم