Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد قشم حجت الاسلام عبدالرضا شادکام با تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم (ص) از عزیمت بیش از 100 زائر کربلای معلی اعم از مدیران، کارکنان و دانشجویان واحد قشم در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.

او گفت: دانشگاه امسال با اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی مناسب برای دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان خود شرایط را برای حضور زائران فراهم کرد به طوری که در ایام اربعین حسینی تعداد بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در قالب گروه های مختلف متشکل از مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان کربلایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
شادکام در ادامه افزود: خدارا شکر که اربعین امسال هم با تمام تلاش وکوشش و ایثار متولیان و حافظان امنیت به بهترین طریق ممکن به پایان رسید تا عاشقان اباعبدالله الحسین به مراد دل خود رسیده و با روحیه ای مناسب و بهره‌گیری از معرفت حسینی به دانشگاه که پایگاه‌های علم و دانش است بازگردند.

انتهای پیام/

341 / 167 شادکام اربعین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شادکام اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات