Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه جلیل پور ظهر سه شنبه در دیدار از مراکز  تولید صنایع دستی در این استان با اشاره به اینکه توسعه بخش صنایع دستی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: توسعه بخش صنایع دستی نقش مهمی در توسعه استان و ایجاد اشتغال دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توسعه بخش صنایع دستی می تواند اشتغال قابل توجهی در سطح استان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهره گیری مناسب از ظرفیت های بخش صنایع دستی برای توسعه استان ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  افزایش حمایت ها در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی تاکید کرد: با توسعه بخش صنایع دستی می توان اشتغال قابل توجهی در بخش بانوان ایجاد کرد.

کد خبر 4753646

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد اشتغال صنایع دستی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین شهرکرد سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این اداره کل به معرفی قابلیت‌ها و طرفیت‌های گردشگری و تدوین سند زنجیره ارزش گردشگری و اقتصاد زیارت پرداخته است. 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: معرفی زنجیره‌های ارزش بخش‌های مختلف اقتصادی کشور با همت وزارت کشور و در سالن ۴۱ برگزار شده است. 

وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی و همچنین مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از غرفه این استان بازدید و مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به تشریح ظرفیت‌های زنجیره‌های ارزش گردشگری و گوهر سنگ‌ها پرداخت.

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است