Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هم‌اندیشی با علما و روحانیون در نهاد ریاست جمهوری که عصر امروز (سه‌شنبه) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد گفت: فشارها و محدودیت‌های مقطع فعلی با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست. 

وی افزود: دولت مشکلات و مسائل مردم را به خوبی می داند و برای حل این مسائل تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تصریح کرد: در شرایطی که هجمه علیه دولت یک هنر شده است، جای تقدیر دارد که جامعه روحانیت، دولت را حمایت می کند. 

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1313283

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ سوریه سینمای ایران باشگاه پرسپولیس قیمت مسکن بازار مسکن تهران تلویزیون قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا

سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس‌جمهوری، نوشت: «دنیا نیازمند نبوغ جوان ایرانی است؛ ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهور در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است. سربلندی و اقتدار همراه با آورده‌های اقتصادی، از نتایج صادرات خدمات فنی - مهندسی ایرانی است.»

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز - چهارشنبه، پنجم اردیبهشت - به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است. دیدار دوجانبه، نشست هیات‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است