Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک کروات نراتزوری انتظار دارد تیمش از دقایق آغازین بازی مقابل دورتموند تحت پرس قرار بگیرد.

طرفداری- چهارشنبه شب از ساعت 22:30 دو تیم اینتر و دورتموند در سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت. مارسلو بروزوویچ بازیکنی بود که به همراه آنتونیو کونته در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شد. 

به نقل از اف سی اینتر نیوز، بروزوویچ در این کنفرانس گفت:

در این فصل بازیکنان باتجربه زیادی به تیم ما ملحق شده اند و مطمئنا تیمی قوی هستیم اما هنوز باید این موضوع را ثابت کنیم و به کار سخت خود ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه مهمی در مقابل داریم اما در خانه بازی می کنیم و به دنبال پیروزی هستیم. فکر می کنم دورتموند از ابتدای بازی ما را پرس کند. باید مراقب باشیم و توپ را به خوبی مدیریت کنیم و اشتباهاتی مثل دیدار با ساسولو را مرتکب نشویم زیرا اگر چنین خطایی از ما سر بزند آنها می توانند به ما آسیب وارد کنند.

بروزوویچ سپس در مورد غیبت سنسی و تاثیر آن روی بازی خود صحبت کرد:

من باید وظیفه خود را در زمین انجام دهم و همیشه می خواهم به بازیکنان تیم کمک کنم و بودن یا نبودن او در روش من تغییری ایجاد نمی کند. سنسی بازیکنی مهم برای ما محسوب می شود و قطعا بازی کردن بدون او برای ما مشکل خواهد بود. با این حال باید تمام توان خود را در زمین بگذاریم و نشان دهیم بدون او نیز می توانیم بازی کنیم. 

هافبک کروات در انتها در مورد پیشرفت خود در داخل و خارج از زمین نیز گفت:

3-4 سال پیش خیلی جوانتر بودم و اکنون تغییرات زیادی در من رخ داده است. من از مدت ها پیش به یک پدر نیز تبدیل شده ام و اکنون دید من نسبت به بسیاری از مسائل تغییر کرده است. در این سال ها سخت کار کرده ام و به طور کلی پیشرفت کرده ام. در زمین خونسرد هستم و همیشه می خواهم توپ ها را دریافت کنم و به تیم کمک کنم. کونته در مورد درخواست هایی که از من دارد واضح بوده و من نیز همواره در دسترس بودن خود را به او نشان داده ام. در چه زمینه ای می توانم پیشرفت کنم؟ در فاز دفاعی باید بهتر شوم و باید بیشتر در جریان بازی حضور داشته باشم. این موضوع را کونته نیز به من گفته است. در ارسال پاس نیز شاید گاهی اوقات نیاز دارم متمرکز تر عمل کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان