Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به روند طی شده در پرونده شجاع خلیل‌زاده توضیحاتی ارائه کرد. تاریخ انتشار: 19:22 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۱۵۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با روند طی شده در پرونده شجاع خلیل‌زاده و مطالب مطرح شده از سوی مقام‌های رسمی مبنی بر اقدام دیرهنگام باشگاه، اظهار داشت: در این پرونده غیر از این که مصداق تخلف برای محرومیت مدافع تیم پرسپولیس، تمام موارد شفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سوال‌ها و شبهات رسانه‌های محترم و هواداران عزیز، مواردی را اطلاع رسانی می‌کنیم که از آن جمله ثبت اعتراض باشگاه بلافاصله بعد از ثبت رأی استیناف و بدون فوت وقت است.

وی سپس ادامه داد: قبل از هر چیز باید بگویم نکته بدیهی این است که ابتدا باید رأیی به ما ابلاغ یا حداقل در فدراسیون ثبت شود تا ما طبق روال حقوقی بتوانیم به آن اعتراض کنیم و فدراسیون آن را به ثبت برساند. اعتراض ما به رأی استیناف در سه‌شنبه گذشته انجام شد، ولی مسئله این است که اعتراض ما به محض اطلاع از متن رأی و همزمان با آن بود. یعنی در زمانی سریعتر از این، امکان اقدام وجود نداشت پس چگونه ممکن است کاهلی و تأخیر اتفاق افتاده باشد؟! ما امکان انجام زودتر این امر را هم داشتیم، ولی به ما گفتند رأی ثبت نشده که بتوانند اعتراض ما را در سیستم ثبت کنند.

خواجه‌وند در ادامه خاطرنشان کرد: این در حالی است که همان سه‌شنبه گذشته نیز رأی در واقع به ما ابلاغ نشده بود بلکه پس از پیگیری مداوم و چند روزه‌ای که داشتیم بالاخره روز سه‌شنبه گفتند امضا‌ها کامل شده و رأی صادره شماره خورده و ثبت شده است. به این ترتیب از متن حکم به صورت مکتوب مطلع شدیم و امکان ثبت تجدید نظرخواهی ویژه باشگاه پرسپولیس امکان‌پذیر شد که این اقدام همان روز و همان جا صورت گرفت.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همان روز وعده داده شد که کمیته استیناف روز جمعه نفیا یا اثباتا نظر خود را اعلام کند. مکرر هم پیگیر این موضوع بودیم تا بتوانیم در زمان وعده داده شده رأی را دریافت کنیم. این پیگیری برای روز شنبه هم انجام شد، اما رأی در نهایت ظهر یکشنبه به ما اعلام شد و این زمانی بود که بازیکن یک برنامه تمرینی کامل را هم پشت‌سر گذاشته بود.

خواجه‌وند افزود: موضوع فقط این نیست که ما بلافاصله بعد از اعلام فدراسیون مبنی بر ثبت رأی اعتراض خود را تقدیم کردیم، بلکه باید بگویم رأی اولیه مبنی بر تأیید رأی کمیته انضباطی و رأی دوم مبنی بر تعلیقی شدن یک جلسه محرومیت تازه امروز سه‌شنبه و همزمان با هم به ما ابلاغ شده است. در حکم استیناف که دو جلسه محرومیت را تأیید کرده است نیز یک نکته خیلی مهم وجود دارد و آن اظهارات داور مسابقه است که ادعای ما و اظهارات شجاع خلیل‌زاده را تأیید می‌کند. در حکم آمده است که در جریان جلسه، تلفنی با داور مسابقه صحبت شد و ایشان اذعان کرده‌اند که شجاع خلیل‌زاده با حرکت انگشت، علامت "هیس" را نشان نداده‌اند. ما هم در لایحه آورده بودیم که بازیکن در این صحنه می‌گوید: "به خدا، پنالتی نبود. "

وی در پایان گفت: به صراحت مشخص است که بازیکن برای تخلف صورت نگرفته، محروم شده است و خود محرومیت جای سوال دارد. البته استیناف در رأی خود آورده است که بازیکن اقدام به تحریک تماشاگران کرده است، اما چه در رأی کمیته انضباطی و چه در رأی استیناف مستند نگفته‌اند که کدام حرکت مصداق تحریک تماشاگر بوده است که بشود دفاعی را مطرح کرد. حکم باید به استناد تخلف باشد و این در رأی نیست و موضوع حرکت دست شجاع خلیل‌زاده هم با توضیح داور مسابقه منتفی شده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر فوتبال داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!