Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی اصل در حاشیه بازدید از مجموعه اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان، توسعه اشتغال و ایجاد درآمد مولد و پایدار برای زندانیان و همچنین خانواده آنها را اولویت اصلی سازمان زندان‌ها دانست و اظهار کرد: باید با همت مضاعف آموزش صنعت و حرفه‌های مختلف و هر آنچه که زمینه اشتغال زندانیان و خانواده آنها را فراهم می کند مهیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اصل با اشاره به اینکه اشتغال راهکاری مناسب برای کاهش جمعیت کیفری جامعه است، افزود: ایجاد بسترهای اشتغال و حرفه آموزی باید با یک نشست علمی و ارائه راهکارهای مختلف پیشرو در اهداف سازمانی باشد برای این کار نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

وی به برگزاری نشست تخصصی در زمینه اشتغال زندانیان با حضور دیگر نهادها و سازمانهای وابسته در آینده نزدیک اشاره و تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های مناسب در این زمینه به کاهش جمعیت کیفری کمک کنیم.

مدیرکل زندان‌های گیلان با تأکید بر لزوم خودکفایی و توانمندسازی زندانیان، ادامه داد: فراگیری یک مهارت حرفه‌ای از سوی زندانیان سبب می شود زمان خروج زندانی از زندان بتواند در جامعه به دنبال ایجاد یک کسب و کار باشد.

گفتنی است با حضور مدیرکل زندان‌های استان گیلان دومین دوره رهاسازی بچه ماهی قزل آلا به تعداد ۳۰۰۰ قطعه در مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندان لاهیجان انجام شد که  پیش بینی می شود طی یک دوره شش ماهه آماده بهره برداری و عرضه به بازار شود.

کد خبر 4753607

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل زندان های گیلان اشتغال اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین شهرکرد قزوین سانحه تصادف گرگان شیراز استانداری سمنان موکب مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند