Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، بناست در روز‌های آینده به شیکاگو رفته و در جمع گروهی از ماموران پلیس این شهر سخنرانی کند. این نخستین سفر ترامپ به این شهر از زمان ورود به کاخ سفید است و انتظار می‌رود که در اعتراض به این اقدام او تظاهرات گسترده‌ای در سطح شهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاخ سفید امروز -‌سه‌شنبه- تایید کرد که ترامپ بناست در کنفرانس سالیانه انجمن رئیس پلیس‌های شیکاگو سخنرانی کند. انتظار می‌رود ترامپ طی این سفر برای کارزار انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۰ نیز کمک مالی جمع کند.

این در حالی است که ترامپ در ماه مارس سال ۲۰۱۶، از تصمیم خود برای سخنرانی در این شهر، به‌خاطر تظاهرات گسترده، عقب‌نشینی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده کنگره آمریکا دونالد ترامپ شیکاگو کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)