Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@13:48:05 GMT

فرار قاسم شهبا از برکناری؛ آرمان گهر در مسیر تحول

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۸۷۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم آرمان گهر سیرجان و سپیدرود رشت از ساعت 15 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، آرمان گهر موفق شد بانتیجه 2-1 از سد حریفش بگذرد.

این بازی که به نحوی آخرین فرصت قاسم شهبا برای ماندن در باشگاه آرمان گهر سیرجان بود، با حساسیت بالایی آغاز شد زیرا در آن سو نیز سپیدرود رشت با علی نظرمحمدی تحت فشار بود و شاید یک امتیاز بازی نیز برای آنها نتیجه خوبی بود اما قاسم شهبا، محکوم به پیروزی در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که بازی با تساوی 1-1 در جریان بود، امین اسدی مهاجم گلزن آرمان گهر در دقایق پایانی بازی موفق شد با ضربه‌ای برگردان، دروازه سپیدرود را باز کند و حکم بقاء شهبا در تیم آرمان گهر را امضا کند.

شهبا تا چند هفته روی نیمکت آرمان گهر نفس راحت خواهد کشید اما بازی ضعیف این تیم مقابل سپیدرود، جای انتقاداتی را باقی گذاشت. آرمان گهر در چندین پست نیاز به جذب بازیکن باکیفیت دارد و چنانچه آنها در نقل و انتقالات نیم فصل کاری صورت ندهند، قطعا کار سختی را برای بقاء خواهند داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان آرمان گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم

چند اسب گارد سلطنتی در لندن صبح امروز در حین تمرین سوارکاران خود را به زمین زدند و فرار کردند. یکی از اسب‌ها با اتوبوس گردشگری برخورد کرد و پنج نفر مصدوم شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود