Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:46:21 GMT

شاهکار پسران ووشو؛ در انتظار 5 طلای ناب

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۷۸۹۴

5 ووشوکار ایران در بخش ساندای مردان به فینال مسابقات جهانی راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در بخش ساندای زنان مسابقات جهانی ووشوی 2019 به میزبانی شانگهای الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی 3 مدال طلا برای ایران به ارمغان آوردند، در بخش مردان هم ووشوکاران ایرانی خوش درخشیدند و هر 5 ملی پوش توانستند مجوز حضور در فینال را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* عرفان آهنگریان سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر کلمنت از فیلیپین به برتری قاطع رسید و فینالیست شد. وی پیش از این حریفانی از برزیل، اندونزی و ویتنام را برده بود. آهنگریان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف برنده روسیه و ازبکستان می رود.

 


* محسن محمدسیفی سانداکار پرافتخار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی برابر "ژیائو یانگ لی" از چین که حمایت تماشاگران را داشت به یک برتری شیرین دست یافت و به فینال قدم گذاشت. سیفی پیش از این، ابتدا استراحت داشت و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی را مغلوب کرد. وی فردا در فینال به مصاف "الکساندر راسی" از لبنان می رود.

 


* یوسف صبری سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران در مرحله نیمه نهایی برابر "محمد دیها" از تونس قرار گرفت و در همان راند نخست اختلاف را به ۱۲ امتیاز رساند و برنده شد. وی پیش از این، حریفانی از پاکستان و فرانسه را برده بود. جوان شایسته ووشوی ایران در فینال با "سعد بوریکا" از مراکش روبرو می شود.

 


* علی خورشیدی در نیمه نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم برابر "عید جورجیس" از لبنان به برتری رسید و به فینال رسید تا فردا برای کسب طلا با "ولی یان" از چین مبارزه کند. وی پس از استراحت در دور نخست، لهستان و ترکیه را شکست داد.

 


* میلاد عارفی مقام، سانداکار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران با برتری مقابل "سعد جورجیس" از لبنان، مقتدرانه فینالیست شد. وی در مراحل قبلی برابر رومانی و ترکیه برنده شد. او فردا برای کسب طلا با "چونگ مین پام" از ویتنام دیدار می کند.

 

ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در پیکارهای دوئلین تالو مردان (اجرای دو نفره) تیم کشورمان با ترکیب مصطفی حسن‌زاده و حسین قبله‌نما موفق شد به مدال طلا دست یابد و قهرمان شود.

تیم‌های اوکراین و نپال به ترتیب در این فرم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور