Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:48:02 GMT

مجریان انتخابات یار هیچ حزب سیاسی نیستند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۰۶۸

مجریان انتخابات یار هیچ حزب سیاسی نیستند

عباس جمشیدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: شعار انتخابات گام دوم، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی است و براین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی قول و وعده‌ای به هیچیک از کاندیداها ندهند.

وی تاکید کرد: استفاده از امکانات اداری به نفع و یا برعلیه هر کسی، جناح و گروهی بعنوان خط قرمز به‌شمار می‌رود و با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی اضافه کرد: اصل، حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات است و انتخاب مردم برای همه قابل قبول است و وظیفه ما این است که رای مردم را در پایان انتخابات بدون هیچ کم و کاستی تقدیم آنان کنند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات ثابت می‌کند مردم علاقه‌مند به نظام و اعتماد به مسئولان دارند.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: تبلیغات زود هنگام هریک از کاندیداهای احتمالی خلاف قانون است و با هرگونه اقدامی در این خصوص برخورد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: از همه دستگاه‌های اداری که زمینه حضور مردم در این عرصه را فراهم و پشتیبانی کردند قدردانی می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: با وجود اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و تلاش شد با ایجاد ناامنی در کشور عراق حرکت اربعین را کم‌رنگ کند اما این دسیسه بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: امسال تنها از استان بوشهر ۸۴ هزار نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و این میزان حضور بیانگر شکست نقشه‌های دشمن در ضربه زدن به حرکت اربعین است.

جمشیدی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل اظهارداشت: پدافند غیر عامل نوعی پیشگیری برای حمایت از سرمایه‌های مردم، حفظ زیرساخت‌ها و کاهش میزان آسیب پذیری در زمان وقوع حوادث است و با ارائه آموزش‌ها تاب‌آوری بیشتر و میزان آسیب‌پذیری کمتر می‌شود.

وی همچنین بر حضور و پاسخگویی مدیران و استفاده از تجهیزات دستگاه‌های اجرایی در زمان بحران تاکید کرد.

فرماندار بوشهر بر ضرورت هرچه بهتر برگزار کردن اجلاس نماز در استان تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد