Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ایستگاه‌های صلواتی قرارگاه‌های مردمی اربعین استان قم گفت: تاکنون ۸۰ هزار صبحانه و چای میان زائران حسینی توزیع‌شده است،۲۴ خادم در ۳شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند که در هر شیفت ۳ خادم به زائران خدمات ارائه می‌دهد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سید گل حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: ایستگاه‌های صلواتی از 5 صفر هم‌زمان با آغاز به کار فعالیت قرارگاه اربعین استان خدمت‌رسانی به زائران حسینی را آغاز کرده و تا 5 ربیع‌الاول ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ایستگاه‌های صلواتی قرارگاه مردمی اربعین توزیع چای میان زائران حسینی است و یکی دیگر از ایستگاه‌ها برای زائران پاکستانی شیر و چای توزیع می‌کند که دو ساعت صبح و دو ساعت عصر انجام می‌شود.

مسئول ایستگاه‌های صلواتی قرارگاه‌های مردمی اربعین استان قم تصریح کرد:تاکنون 80 هزار صبحانه و چای میان زائران حسینی توزیع‌شده است.

پیاده‌روی زائران رضوی| موکب‌ها پذیرایی از زائران پیاده مشهدالرضا در خراسان جنوبی برپا شداخبار اربعین 98 | لرستان 45 موکب برای پذیرایی از زائران اربعین برپا کرداخبار اربعین 98| پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در کرمان به روایت تصویر


حسینی با اشاره به خدمت‌رسانی ایستگاه‌های صلواتی به زائران حسینی گفت: غرفه خیاطی اقدام به دوخت و دوز لباس زائران می‌کند که دو نفر خیاط در این ایستگاه فعالیت می‌کنند و غرفه آرایشگاه نیز با حضور دو آرایشگر به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود:یکی دیگر از غرفه‌هایی که در قرارگاه مردمی اربعین قم فعالیت می‌کنند ایستگاه نائب الشهید است که به ترویج فرهنگ شهادت می‌پردازد و کارت‌های نائب الشهید را میان زائران اربعین حسینی توزیع می‌کند.

مسئول ایستگاه‌های صلواتی قرارگاه‌های مردمی اربعین استان قم با اشاره به فعالیت خادمان در ایستگاه‌های صلواتی قرارگاه مردمی اربعین قم گفت:24 خادم در 3شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند که در هر شیفت 3 خادم به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

حسینی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) خاطرنشان کرد:خدمت به زائران اباعبدالله(ع) بهترین توفیقی بود که خداوند به ما داده است، چون جزء جاماندگان اربعین بودیم و به لطف خدا هنگامی‌که به زائران خدمت‌رسانی می‌کنیم لذت و زیارتی که در کربلا است برای ما تداعی می‌شود.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه صلواتی در شب شهادت امام صادق (ع) توسط مردم بردسکن
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین