Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس انگلیس با ۳۲۹ رأی موافق در برابر ۲۹۹ رأی مخالف، کلیات لایحه‌ی توافق‌نامه‌ی ⁧ برگزیت⁩ را تأیید کردند.

براین اساس انتظار می‌رود که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس با چالش کمتری برای خروج از اتحادیه اروپا مواجه باشد و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا سرانجام به نتیجه برسد.

با این حال و با وجود تصویب اولیه توافق خروج از اتحادیه اروپا، اما نمایندگان پارلمان انگلیس جدول زمانی ارائه شده توسط بوریس جانسون را رد کردند و در همین ارتباط نیز جرمی کوربین از نخست وزیر خواست تا جدول زمان بندی فرایند خروج را با نمایندگان هماهنگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس همچنان زمان خروج از اتحادیه اروپا چالش بزرگ اجرای برگزیت است و در حالی که بوریس جانسون بر خروج سریع از اتحادیه اروپا تاکید دارد، اما نمایندگان پارلمان با زمان بندی او برای خروج از اتحادیه اروپا موافق نیستند.

در این شرایط با عدم تصویب زمان بندی ارائه شده برای خروج از اتحادیه اروپا در پارلمان انگلیس، خروج این کشور تا تاریخ ۳۱ اکتبر بر خلاف درخواست نخست وزیر، اما انجام نخواهد گرفت.

منبع: مهر       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح

واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • وزیر خارجه اتریش: قصد پیوستن به ناتو را نداریم
  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • اسکای‌نیوز: دولت چین وزارت دفاع انگلیس را هک کرده است
  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده