Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:34:24 GMT

اولین استاندار گلستان در سانحه تصادف جان باخت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۸۹۷۷

اولین استاندار گلستان در سانحه تصادف جان باخت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم درازگیسو عصر امروز در مسیر حرکت از تهران به گرگان در جاده فیروزکوه بعد از پیاده شدن از خودرو با خودروی دیگری برخورد کرد که به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد.

عبدالرضا چراغعلی با بیان اینکه مرحوم درازگیسو رییس شورای هماهنگی حزب اصلاح طلبان استان گلستان بوده، خاطرنشان کرد: وی برای توسعه و رشد و پیشرفت استان و همچنین تکامل اولیه استان پس از تاسیس نقش بسزایی داشت و خدمات ارزنده‌ای از وی به یادگار مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحوم درازگیسو سیاستمدار و دیپلمات ایرانی بود که در کارنامه خدمتی خود استانداری گلستان و هرمزگان، فرماندار گرگان و گنبدکاووس، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان شرقی و ترکمنستان و همچنین اولین شهردار گرگان پس از انقلاب را داشت.

معاون استاندار گلستان یادآور شد: وی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۶ و همچنین رابط شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در سال ۹۸ بود.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان هم در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم درازگیسو نوشت: کسی سعه صدر، تلاش مومنانه و مستمر، گشاده رویی، تواضع و صداقت، غیرت و جوانمردی، تعهد و تدین، ژرف اندیشی، جامع نگری و اعتدال در مشی فکری مرحوم درازگیسو را فراموش خواهد کرد.

اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان و علمای بزرگوار و مردم شریف گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گلستان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان