Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر با آنتونیو کونته باید در خانه به مصاف دورتموند برود و به چیزی کمتر از برد فکر نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ مسابقه به پایان می‌رسد تا پرونده دور رفت این رقابت‌ها بسته شود.

 گروه E

سالزبورگ-ناپولی

 خنک - لیورپول

در این گروه ناپولی با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و باید در اتریش برابر سالزبورگ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی شاگردان آنچلوتی در این دیدار باعث می شود تا خیال این تیم بابت صدرنشینی در پایان دور رفت این رقابت‌ها راحت شود. این تیم در  هفته هشتم سری A برابر هلاس ورونا با دو گل به برتری رسید و هر دو گل این دیدار را آرکادیوژ میلیک به ثمر رساند. همچنین در دیگر دیدار این گروه لیورپول باید برابر خنک قرار گیرد. شاگردان کلوپ بعد از تساوی برابر یونایتد در حالی باید در بلژیک به میدان برود که آلیسون بکر به جمع نفرات این تیم برگشته است ولی حضور محمد صلاح در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

گروه F

اینتر-دورتموند

اسلاویا پراگ-بارسلونا

در این گروه یکی از حساس ترین بازی این هفته برگزار می‌شود جایی که دو تیم آماده و هجومی اینتر و دورتموند در جوزپه مه آتزا شهر میلان برابر هم قرار می گیرند. اینتر توانست این هفته ساسولو را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و خبر خوب برای این تیم آمادگی روملو لوکاکو است. در طرف مقابل دورتموند که ۳ امتیاز حساس برابر مونشن گلادباخ به دست آورد می تواند از حضور جیدون سانچو در این دیدار استفاده کند. لوسیان فاوره سرمربی دورتموند هم نام این بازیکن جوان را در فهرست تیمش برای دیدار برابر مونشن گلادباخ قرار نداد. در  این دیدار دورتموند توانست با گل رویس به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

در این گروه بارسلونا در حالی که لیون مسی را آماده در ترکیب خود می بیند باید برابر اسلویاپراگ قرار گیرد و انتظار می‌رود مثلث هجومی مسی، سوارس و گریزمان همچون بازی با ایبار درخشش خوبی داشته باشد و گلزنی کند. 

گروه G

لایپزیگ-زنیت

بنفیکا-لیون

در این گروه زنیت با سردار آزمون به آلمان خواهد رفت و برابر لایپزیگ قرار خواهد گرفت. سردار در دو بازی قبلی خود در این فصل لیگ قهرمانان تواسنته است دو گل به ثمر برساند و امیدوار است اولین گل خودش را نیز به یک تیم آلمانی بتواند در این دیدار به ثمر برساند. زنیت این هفته توانست روستوف را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد که بازیکن ایرانی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.  همچنین بنفیکا در دیگر دیدار گروه برابر لیون قرار خواهد گرفت.

گروه H

آژاکس-چلسی

لیل-والنسیا

در این گروه چلسی باید در خانه آژکس قرار گیرد و انتطار می‌رود یکی از دیدارهای جذاب این گروه باشد. شاگردان لمپارد به سختی توانستند این هفته نیوکاسل را با یک گل شکست دهند و حالا شاگردان لمپارد یک بازی دشوار را در پیش دارند و به نظر انگولو کانته در این دیدار غایب خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه لیل در خانه باید برابر والنسیا قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید

سرمربی یوونتوس امیدوار است در بازی‌های آتی، تیمش را به اهداف تعیین‌شده یعنی قهرمانی کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند

طرفداری | یوونتوس با وجود صعود پردردسر به فینال کوپا ایتالیا، حالا باید تمرکزش را معطوف نتیجه‌گیری در سری آ کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بیانکونری که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز میزبان میلان است، در صورت پیروزی خودش را به رده دوم نزدیک می‌کند اما در صورت باختن، در خطر رقابتی شدید با بولونیا، رم و حتی آتالانتا قرار می‌گیرد. نشست خبری ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پیش از این مسابقه را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

وضعیت مصدومان، صعود به فینال کوپا ایتالیا و تقابل با میلان

برمر مشکل کوچکی داشت ولی خوب است. شنبه صبح وضعیتش را ارزیابی خواهم کرد.. کیه زا یا ییلدیز؟ آنها هم خوب هستند و ارزیابی خواهم کرد. بازی با میلان خوب و مهم خواهد بود و یک نبرد مستقیم است. میلان تیمی قدرتمند و با آمادگی بالایی است. صعود به فینال کوپا ایتالیا به ما اجازه داد تا کمی به اولین هدف‌مان نزدیک شویم؛ حالا سه بازی مهم داریم تا امتیازهای لازم برای سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. اگر فردا برنده شویم، می‌توانیم برای کسب مقام دوم تلاش کنیم، که همراه با صعود به فینال کوپا ایتالیا نتیجه خوبی خواهد بود. پیشروی در رقابت‌ها انگیزه مضاعفی است.

یوونتوس برای مبارزه با اینتر چه‌چیزی کم دارد؟

درستش این است باشگاه و کسانی که نقل و انتقالات را انجام می‌دهند، به این سوال پاسخ دهند. من مربی هستم، نه مدیر بازار نقل و انتقالات. پیولی در میلان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، نمی‌دانم آیا اینتر در 3 سال گذشته قوی‌ترین تیم بوده است یا نه، اما امسال به طور مشخصی قوی‌تر بودند، من پیش‌تر این را گفتم و مرا دیوانه فرض کردند.

جاه‌طلبی‌های یووه

نمی‌توان هر فصل قهرمان شد اما مسئله مهم این است همه در تیم باید ذهنیت و جاه‌طلبی قهرمانی را داشته باشند. من اول از همه باید این‌طور باشم اما در صورت رسیدن به اهداف مشخص شده امسال، سال خوبی را داشته‌ایم. یوونتوسِ من طی 5 سال، 5 بار قهرمان سری آ شد و به 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و 55-60 بازی در فصل انجام داد. 

شایعات پیرامون آینده الگری

شایعات در مورد آینده مربیان بخشی از فوتبال هستند. امروزه باشگاه‌های فوتبال یک شرکت هستند و من نیز یک کارمند به‌حساب می‌آیم. حضور نداشتن در لیگ قهرمانان بودجه شرکت را خراب می‌کند اما با این‌حال یووه باید تیمی رقابتی باقی بماند. یووه دوباره با هدف قهرمانی شروع خواهد کرد. در یوونتوس همیشه با اهداف حداکثری شروع می‌کنیم، این باید برای همه روشن باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس