Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@21:22:58 GMT

کدام خوردنی‌های لاکچری خبرساز شدند؟ +فیلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۹۶۲۴

‍‍‍‍‍‍

صراط:

احتمالا شما هم با خبر عرضه گوشت‌های لاکچری و ماساژ دیده که قیمت یک میلیون تومانی دارند، روبرو شده‌اید!  به بهانه این خبر نگاهی داریم به نمونه‌های مشابه برخی خوراکی‌ها و مواد غذایی که در همین تهران خودمان سرو می‌شوند و قیمت‌های سرسام آوری دارند، قیمت‌هایی که به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن تقاضای برخی مشتریان به وجود آمده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشت ویل!

به گزارش مهر نامش گوشت ویل است، می‌گویند گوساله‌ای که فقط و فقط شیر خورده باشد، گوشتش می‌شود ویل. البته حرف‌هایی هم مبنی بر ماساژ عضله‌های برخی دام‌ها وجود دارد که باعث می‌شود گوشت بافتی لطیف پیدا کند که هم آن را در پخت تردتر و هم در طعم لذیذتر می‌کند.

سر و کله این گوشت‌ها سال گذشته و در یکی از سایت‌های عرضه گوشت پیدا شد. همان زمان هم خبرش دست به دست شد و مسئولان هم برخورد کردند و امسال هم رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تاکید کرده که توزیع دام و گوشت لاکچری نوعی عوام فریبی است و ما در کشور دامداری مکانیزه نداریم، پس هریک از فروشندگانی که ادعا می‌کنند گوشت توزیعی آن‌ها لاکچری است، با ادله و مستندات باید لازم ثابت کنند که از کدام اتحادیه پروانه تولیدی اخذ کردند یا این دام در کدام دامداری پرورش و کدام کشتارگاه ذبح شده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گوشت توزیعی در مناطق مختلف کشور با یکدیگر فرقی ندارد و غذای اصلی تمام دام‌هاش کشور هم علوفه است و تقریبا بیشتر آن‌ها هم در شرایط یکسانی پرورش پیدا می‌کنند، از این رو پرورش در شرایط خاص و با غذای ویژه در ایران تنها عباراتی‌ست که از سوی فروشندگان استفاده می‌شود تا روی محصولات‌شان قیمت‌های گزاف بگذارند، محصولی که در عمل تفاوتی با بسته‌بندی کناری خودش ندارد.

بستنی

نام بستنی با روکش طلا در حدود ۸ سال قبل برای اولین بار به گوشمان خورد، زمانی که قرار بود در رستوارن برج میلاد این خوراکی متفاوت را سرو کنند. قرار بود روکش‌های طلا را از آلمان وارد کنند و البته یک ظرف بستنی حدود ۴۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود! انتشار این خبر سر و صدای زیادی داشت و حتی صحبت‌هایی مبنی بر حرام بودن خوردن طلا عنوان شد، اما وجود روکش طلا در غذا کار خودش را کرد و طی سال‌های بعد در گوشه و کنار شهرها رستوران‌ها برای سرو غذای لاکچری از آن استفاده می‌کردند.

سیگار طلایی

همین روکش طلا روی سیگار هم رفت! نخی ۶۰ هزار تومان بود و یک پاکت آن بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان به فروش می‌رفت!

استیک و پیتزا

بدون شک یکی از پر سر و صداترین غذاهای لاکچری تکه استیکی بود که با روکشی از طلا پر شده بود و آشپز در حال برش زدن آن بود! ویدئوی این استیک در فضای مجازی بارها و بارها دست به دست شد و انتقادهای زیادی هم پیرامون آن شکل گرفت. این روکش طلا در برخی روستوران‌ها هم روی پیتزا جا خوش کرد! به شکل ورقه‌ورقه شده و نه‌چندان زیبا، با این‌حال این امکان را به مشتری می‌داد که بگوید «من پیتزای طلا خوردم!»

همبرگر

۱۲ گرم خاویار، تخم بلدرچین، پنیر بولچز، پنیر پرولون، جوانه شبدر و سس مخصوص محتویات یک ساندویچ همبرگز لاکچری هستند که سال ۹۶ و در رستورانی در لواسان سر و صدا کرد. ساندویچی که برای خوردن آن باید از روز قبل سفارش می‌دادید و قیمتش هم ۲۵۰ هزار تومان بود. البته این قیمت‌ها امروز کمی عجیب هستند، اما سال ۹۶، ۲۵۰ هزار تومان برای یک همبرگر رقم بالایی بود.

آب‌معدنی

آب معدنی است دیگر! آب معدنی‌ها به جز تفاوت ظاهری که در رنگ و اندازه ظرف است، باهم تفاوتی ندارند. اما در دوره‌ای اب‌معدنی‌هایی در رستوران‌های مجلل سرو می‌شد که تا ۶۰ هزار تومان قیمت داشتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فروش گوشت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳