Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «جایی دور از اینجا» اقتباسی از نمایشنامه‌های محمد یعقوبی است که با کارگردانی شیرین کاظمیان و طاها خانجانی و زیر نظر بهمن معتمدیان ۲ و۳ آبان از ساعت ۱۷ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

نمایش «جایی دور از اینجا» ثمره‌ پنجمین دوره از کارگاه بازیگری «قدرت سکوت» است که با چهار ماه تمرین مداوم به سرپرستی بهمن معتمدیان، از جلسات صرفا آموزشی آغاز و به اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این نمایش امید اکبری، علیرضا اندرگانی، نچیران ایرجی‌زاد، روجا بهبهانی، مبین جنیدی‌پور،طاها خانجانی، رها سرکبود، سارا صبری، امیر طایفه، هستی فقیه، اسما فنایی، امیررضا کاشی، علیرضا لعلی، حامد لطفی، پویا مقدم، محمدرضا مرادی ماسوله، سعیده ملکی، فرید مینایی، فاطمه نجفی، فائزه نجفی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مدیر پروژه شیرین کاظمیان، آهنگساز و نوازنده گیتار کلاسیک سالار منفرد، عکاس نیما زمانی و هادی لطفی و همچنین مدیر هنری و طراح گرافیک حسین بیات اشاره کرد.

کد خبر 4753379 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه نمایش مهرگان تئاتر ایران محمد یعقوبی کارگردان تئاتر تئاتر ایران اربعین 98 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر اربعین حسینی تئاتر شهر سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!