Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه از ۷۴۰۰ واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده ۶۵۰۰ واحد پی کنی شده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان آذرماه و شروع فصل سرما بیش از ۸۰ درصد واحدها تحویل مالکان شود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی احداثی تکمیل و تحویل داده شد و ۱۲۰۰ واحد در مرحله پس از سقف شامل گچ کاری، دیوارچینی، پنجره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. قرار دارد که در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اتمام تعمیر و مقاوم سازی واحدهای مسکونی، خاطرنشان کرد: ۹۰۰ پرونده مناطق شهری در بانک ها باقی مانده اند که مالکان برای عقد قرارداد مراجعه نکرده اند و از مردم می خواهیم هرچه سریعتر به بانک ها برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات مراجعه کنند.

استاندار گلستان با اشاره به پرداخت خسارات بخش کشاورزی، تصریح کرد: ۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به همه کشاورزان و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

حق شناس افزود: تاکنون ۱۸۲ میلیارد تومان پرونده تسهیلات بخش کشاورزی به بانک معرفی شده که حدود ۸۲ میلیارد تومان به دلیل عدم مراجعه کشاورزان هنوز پرداخت نشده است.

وی ضمن اینکه از کشاورزان خواست با معرفی جهاد کشاورزی برای دریافت تسهیلات خود به بانک ها مراجعه کنند، گفت: در صورت عدم مراجعه کشاورزان، این اعتبارات در بخش های دیگر هزینه خواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: به همه کسانی که در سیل خانه هایشان تخریب شده و در حریم رودخانه یا در محدوده طرح تفصیلی و یا بافت فرسوده قرار دارند، زمین واگذار می شود و استان به هیچ وجه اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه ها را نخواهد داد تا دوباره در سیل های آتی متحمل خسارت شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۰۰ هزارتن گندم از کشاوزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

به گفته او، بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های نرمال در اردیبهشت برآورد می شود که میزان خرید تضمینی گندم با پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران و اعلام جایزه تحویل به ۱۲ میلیون تن برسد که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که در صورت اعلام جایزه تحویل و جلوگیری از هدررفت تولید، خودکفایی به طور کامل تحقق می یابد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه برداشت گندم در ۸ استان در حال انجام است، افزود: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریع تر جایزه تحویل را اعلام کند تا از هدررفت گندم‌تولیدی جلوگیری می کند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد بارندگی و تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه گندم توسط رئیس جمهور اعلام شود و کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا از واردات گندم بی نیاز شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!