Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:15:13 GMT

هیچ صدایی از حقوق بشر برنخاست!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۲۷۶

هیچ صدایی از حقوق بشر برنخاست!

خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:سی ام مهر ۶۲ هیچ صدایی از حقوق بشری‌ها برنخاست! در حالی که مسجدسلیمان مقاوم و سربلند ایستادگی کرد. تاریخ انتشار: 08:37 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۱۹۷

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:
«سی ام مهر ۶۲ هیچ صدایی از حقوق بشری‌ها برنخاست! در حالی که مسجدسلیمان مقاوم و سربلند با سه موشک هر کدام به ارتفاع نه متر و حاوی یک تن مواد منفجره سه زخم عمیق برداشت و ۱۲۰ شهید و ۲۴۴ زخمی تقدیم راه ایستادگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

درود بر مشت‌های گره کرده و شهدای مسجدسلیمان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن رضایی جنگ مسجد سلیمان موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام از اخبار منتشر شده درباره بیماری این بازیگر شاکی شد و اعلام کرد که حال ترانه علیدوستی خوب است.

امروز خبری مبنی بر بستری شدن «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران منتشر شده بود.

نادره حکیم‌الهی، مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید نوشت: دو روز پیش در جواب کسانی که نگران بودند اعلام کردم که خداروشکر حال او خوب است. بابا انقدر شلوغش نکنید چه خبره از صبح تا الان.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!