Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@09:03:07 GMT

سه طلای دیگر به شاگردان اوجاقی رسید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۳۲۰

سه طلای دیگر به شاگردان اوجاقی رسید

سانداکاران اوزان 65، 75 و 85 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در فینال مسابقات جهانی چین با شکست حریفان خود سه مدال طلای دیگر کسب کردند.

به گزارش مشرق، پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای چین در حالی پیگیری می‌شود که امروز ( چهارشنبه) سه نماینده ووشو کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که در نهایت هر سه ووشوکار به مدال طلا دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان آهنگریان در مبارزه نهایی وزن ۶۵ کیلوگرم در پیکار با «ماگومد عبدالخالیکوف» از روسیه پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.آهنگریان پیش از فینال «جاناتان سوزا»از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود. 

بیشتر بخوانید:

تاریخ‌سازی مجیری در تالو با کسب مدال طلا


در مبارزه نهایی وزن ۷۵ کیلوگرم، یوسف صبری برابر «سعد بوریکا» از مراکش به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. صبری پیش از فینال و برای رسیدن به دیدار نهایی «مازخان» از پاکستان، «بنبدرا» از فرانسه و  «محمد دیحا» از تونس را شکست داده بود.

میلاد عارفی مقام نیز در مبارزه برای کسب مدال طلای وزن ۸۵ کیلوگرم در پیکار با «فام چونگ مین» از ویتنام به برتری دست یافت و طلایی دیگر را برای کشورمان کسب کرد. وی برای رسیدن به دیدار نهایی «دانیل سرجیو» از رومانی، «زینال اصلان» از ترکیه و «سعد جورجیس» از لبنان را شکست داده بود.

در ادامه مسابقات صبح امروز هانیه رجبی تالوکار شایسته کشورمان در فرم «نن گوئن» به مدال نقره دست یافت. با این اوصاف رجبی تعداد مدال های خود در مسابقات جهانی شانگهای را به ۲ نقره رساند.

در این فرم نماینده هنگ کنگ اول و آمریکا سوم شد. این دومین نقره رجبی در شانگهای بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن مدال طلا حسین اوجاقی تیم ملی قهرمانی جهان ساندا عرفان آهنگریان یوسف صبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • تمرین فشرده شاگردان عبدی زیر بارش باران و رنگین کمان
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند