Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:21:44 GMT

مدیر بومی بهترین گزینه برای شهرداری قزوین بود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۳۶۷

مدیر بومی بهترین گزینه برای شهرداری قزوین بود

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت چند ماه سرانجام شب گذشته با اکثریت آرای اعضای شورای شهر قزوین، سیاوش طاهرخانی توانست بر مسند مدیریت شهری قزوین بنشیند  و کلید شهرداری را در دست بگیرد.

حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین پس از انتخاب شهردار جدید قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص روند این انتخاب و توانمندی شهردار برگزیده اظهارداشت: شاید برای اولین بار بود که حدود ۹ نفر برای نشستن بر کرسی شهرداری قزوین کاندید داشتیم و افراد متعددی به صحن شورا دعوت شدند و برنامه دادند و پرسش و پاسخ داشتیم تا به یک جمع بندی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داودی بیان کرد: در ادامه این نشست ها دو نفر استعفا دادند و یک گزینه شرایط لازم را نداشت و این سه نفر از دور خارج شدند و اعضا در نهایت با ۵ رای سیاوش طاهرهرخانی را به عنوان شهردار قزوین انتخاب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: به هر حال چند ماه مدیریت شهری به صورت سرپرست اداره شد که از جناب آقای درافشانی هم تشکر می شود اما از امروز انتظار داریم تلاش ها مضاعف شود زیرا تا شهردار نباشد برنامه دریزی مناسبدر زمان سرپرستی صورت نمی گیرد و دوران گذار معمولا کارهای بخوبی پیش نمی رود به هر حال پس از انتخاب شهردار امیدواریم با کمک استاندار محترم، معاونان همه مدیران در استان و معاونان استاندار و دستگاههای نظارتی بتوانیم خلا ایجاد شده در گذشته را جبران کرده و به کارها سرعت بخشیم.

برنامه های پیش بینی شده اجرا می شود

داودی در پاسخ به این سوال که آیا ۵ رای شکننده نیست گفت: اصلا چنین اعتقادی نداریم و ۵ رای شکننده نیست و اعضا به افراد مورد نظر رای دادند و شاید اگر دوباره رای گیری می شد شهردار با ۹ رای انتخاب می شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: واقعیت این است که هر کس رای خود را می دهد اما شهردار برگزیده فرد با تجربه ای است و در موضوع شهرداری و شوراها کار کرده و سابقه دارد، مسئولیت هایی چون فرمانداری، شهردار و معاونت استانداری را طی کرده و بر موضوع مدیریت شهری و وضعیت کارکنان شهرداری اشراف کامل دارد و بسیار خوشبین هستیم که روند کارها سریعتر پیش برود.

شهردار بومی بهترین گزینه بود

داودی در پاسخ به این سوال که بومی بودن می تواند به موفقیت در کار منجر شود اظهارداشت: از آنجا که فرصت کمی از دوران مدیریت شهردار مانده بهترین گزینه فرد بومی است ضمن این که فرد مورد نظر هم انگیزه و هم توان اجرایی لازم را برای کار دارد و مشکلی نخواهیم داشت.

تکمیل طرح های نیمه تمام مهمترین اولویت شوراست

داودی در خصوص اولویت های شهردار جدید هم گفت: مهمترین بخشی که امروز باید انجام شود تکمیل طرح های نیمه تمام است تا فرصت خدمت را از دست ندهیم.

وی اضافه کرد: طرح هایی چون هفت دره، بوستان بانوان، کمربندی نسیم شمال و کمربندی های دیگر باید در اولویت قرار گیرد و بسرعت کارها شروع شود و به امور فنی هم توجه خواهد شد تا رضایت مردم جلب شود.

داودی یادآورشد: با توجه به شرایط اقنتصادی در کشور باید کمک کنیم زمینه جذب سرمایه گذار در شهر هم مهیا شود تا با استفاده از این ظرفیت بتوان طرح ها را با سرعت بیشتری عملیاتی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: همچنین طرح های کوچک مقیاس مانند احداث پارک محله، خانه فرهنگ در نقاط مختلف و زمینهای ورزشی در دستور کار است و در اولویت قرار خواهد گرفت.

داودی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت شهردار جدید قزوین شاهد اجرای طرح های مهم عمرانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهر و جلب رضایت شهروندان باشیم.

کد خبر 4753929

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین شهرداری قزوین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد