Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:54:30 GMT

راه اندازی سامانه استعلام قیمت کالاها در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۳۸۰

راه اندازی سامانه استعلام قیمت کالاها در هرمزگان

برای نظارت بر بازار سامانه یکپارچه اعلام قیمت کالا و خدمات صنفی استان (سیاق) در هرمزگان راه اندازی شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اعلام این خبر گفت: مردم برای آگاهی از قیمت ۹۶۰ کالای اساسی و مصرفی به سامانه سیاق مراجعه کنند.
خلیل قاسمی افزود: مردم علاوه بر آگاهی از قیمت مصوب کالا‌های اساسی امکان ثبت شکایات و تخلفات صنفی را در سامانه اینترنتی سیاق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در سامانه سیاق قیمت کالا‌ها در سه گروه اقلام اساسی و کالا‌های خانوار، میوه و تره بار و گوشت و مرغ و نرخ نامه مصوب خدمات صنفی اعلام شده است.
قاسمی بیان کرد: در سامانه سیاق راهنمای استعلام قیمت به صورت پیامکی نیز وجود دارد.
رئیس سازمان صمت استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم برای آگاهی از قیمت کالا‌های اساسی باید نام کالای مورد نظر را به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ پیامک کنند و بصورت خودکار از طریق سامانه پیامکی، قیمت کالای مورد نظر ارسال می‌شود.
قاسمی عنوان کردسامانه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اصناف هرمزگان طراحی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کنترل قیمت کالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان