Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، محمدرضا مترقب در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان، استفاده از هر وسیله ای برای پیروزی در انتخابات را امری ناشایست دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به بهانه ایجاد شور انتخاباتی سوء استفاده کنند با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آنها در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمامی دستگاه های اجرایی و در رأس آن استانداری را به مشارکت در برخورد با تخلفات انتخاباتی فراخواند و افزود: دادگستری در حوزه برخورد با تخلفات کارکنان دولت در انتخابات بسیار قاطع است و با مدیرانی که فضا را به نفع کاندید خاصی آماده می کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات پیش رو، ادامه داد: مسئولان باید بسترها را برای افزایش مشارکت پرشور مردم فراهم نموده و صداو سیما و سایر رسانه ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی دسیسه های دشمن که در صدد القای ناامیدی مردم هستند، نقش خود را ایفا کنند.

مترقب در پایان با اعلام اینکه شعب ویژه و تخصصی برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری استان تعیین شده، یادآور شد: دستگاه قضایی رقابت کاندیداها را رصد کرده و با جدیت و قاطعیت تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

کد خبر 4753920

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین سانحه تصادف قزوین شهرکرد گرگان شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است