Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:36:34 GMT

شوک مثبت به استقلال

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۴۲۸

شوک مثبت به استقلال

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: استقلال به یک پیروزی پر گل مقابل تیمی خوب نیاز داشت و پیروزی برابر سایپا یک شوک مثبت به این تیم بود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده با اشاره به برد چهار بر صفر استقلال برابر سایپا در هفته  هفتم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: استقلال خیلی وقت بود چنین پیروزی را تجربه نکرده بود و برای بازگشت به شرایط ایده آل به چنین پیروزی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی باید یک تیم خوب مثل سایپا را با گلهای زیاد شکست می‌داد تا شخصیت و اعتماد به نفس به این تیم بازگردد. این بازی یک شوک مثبت بود برای استقلال.

بیشتر بخوانید:

جباری: مگر فتحی کار مثبتی هم کرده؟

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص اعتراض بازیکنان این تیم به فشردگی برنامه بازیها گفت: در فوتبال حرفه‌ای باید با چنین برنامه‌هایی کنار آمد. یعنی یک فوتبالیست حرفه‌ای اگر شرایط تمرین، تغذیه، استراحت و تمرکزش خوب باشد، باید بتواند هفته‌ای دو بازی انجام دهد. مگر در اروپا چنین چیزی نیست؟ 

پاشازاده در خصوص صدمه دیدگی دو بازیکن استقلال از ناحیه رباط صلیبی و ارتباط این موضوع با فشردگی برنامه مسابقات گفت: هرگز این مصدومیت‌ها به فشردگی بازیها ارتباط ندارد. اگر قرار بود تحت فشار رباط صلیبی پاره شود در دوران بدنسازی باید رباط همه بازیکنان پاره می‌شد. 

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص تاکتیکی که استراماچونی برای استقلال در نظر گرفته بیان داشت: من او را یک مربی بسیار باهوش می‌دانم. استراماچونی در واقع آمد بازیکنانش را دید و وقتی دید ابزار استفاده از سیستم با دو مهاجم و سه مهاجم را ندارد، این تاکتیک را انتخاب کرد.

وی افزود: اساس کار مربیان این است که تفکری داشته باشند و بازیکنان تیم شان را بر اساس تفکرشان انتخاب کنند. اما وقتی یک مربی چنین شرایطی را نداشته باشد، به ابزارش نگاه می‌کند و بر اساس ابزار و بازیکنانی که در اختیار دارد سیستمش را انتخاب می‌کند. استراماچونی هم وقتی دید در این تیم مهاجم و مدافع به تعداد کافی ندارد و به جای هرچیز فقط هافبک دارد، سیستمی را انتخاب کرد که از حداقل مدافع و مهاجم استفاده کند و خدا را شکر این سیستم او جواب داد.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال روی روال نتیجه گیری افتاده و با شرایطی که من در تیم می‌بینم، سخت بتوان ترمز آن را کشید و باید باز هم شاهد پیروزی‌های آنها در بازیهای پیش رو باشیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن فوتبال استقلال لیگ برتر مهدی پاشازاده پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد