Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه نخست روزنامه های امروز به تیتری با عنوان « جای کودکان معتاد در کمپ های ترک اعتیاد بزرگسال نیست» از قول مدیرکل بهزیستی استان البرز و « سکونت ۲۷ درصدی جمعیت شهری البرز در محلات ناکارآمد» اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های امروز (۱ آبان) البرز به تیتری با عنوان « جای کودکان معتاد در کمپ های ترک اعتیاد بزرگسال نیست» از قول مدیرکل بهزیستی استان البرز و « سکونت ۲۷ درصدی جمعیت شهری البرز در محلات ناکارآمد» اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبر در حال تکمیل است...

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی مسجد اربعین ۹۸ کربلا کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه محلات ناکارآمد جمعیت شهری البرز کمپ های ترک اعتیاد کودکان معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت