Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان از تغییر زمان آزمون عملی استخدامی آتش نشانی شهرداری های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن اطلاعیه  دفتر امور شهری و شهرداری ها به شرح ذیل می باشد:

 

"اطلاعیه  آزمون عملی استخدامی آتش نشانی شهرداری های استان"

با توجه به تقاضای تعداد زیادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی تعدادی از شهرداری های استان و در پیش بودن دهه آخر ماه صفر و متعاقب آن شرکت در مراسم سوگواری؛ زمان و مکان برگزاری آزمون عملی پس از زمان مذکور و از طریق پرتال استانداری کرمان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی شهرداری‌ها در سال 1398 نتایج آزمون استخدامی شهرداری های استان نیمه اول اسفند اعلام می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی زمان و مکان شهرداری برنا آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت‌ها بر نازل‌های سوخت استان تهران تشدید می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، محمدحسین طاهری دبیر شورای استاندارد استان تهران با اشاره بر انجام ۱۷هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی و آزمون نازل‌های بنزین در خصوص چگونگی رفع نقص نازل‌های غیراستاندارد توضیح داد: اگر نازل مورد نظر، امکان اصلاح داشته باشد، توسط واحد مهندسی شرکت نفت اصلاح و پس از تأیید در آزمون مجدد، برچسب‌گذاری می‌شود؛ در غیر این صورت نازل از چرخه مصرف خارج می‌گردد.

این مقام مسئول همچنین نحوه برچسب‌گذاری و آزمون نازل‌های بنزین را اینگونه تشریح کرد: ابتدا آزمونگر به صورت چشمی صفحه نمایش تلمبه و شیلنگ دسته نازل و ظاهر تلمبه را کنترل نموده و در صورت سلامت ظاهر، با ظروف اندازه‌گیری مشخص شده در استاندارد مربوطه (۵، ۱۰ و ۲۰ لیتری)، اقدام به آزمون می‌نماید.

دبیر شورای استاندارد استان تهران با تاکید بر توجه شهروندان به برچسب‌های الصاقی روی نازل‌ها، افزود: درصورت تایید صحت عملکرد نازل، بازرسان برچسبی حاوی اطلاعاتی نظیر نشان استاندارد، تاریخ آزمون و مشخصات آزمایشگاه و آزمون‌گر بر روی آن نصب می‌کنند.

لازم به ذکر است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهاد‌های ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فراهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مخلتف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی در شهرداری‌های استان فارس بجز شهرداری شیراز
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های فارس برگزار می‌شود
  • آزمون استخدامی هیچگاه جایگزین دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان نمی‌شود
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در استان فارس
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • تشدید نظارت‌ها بر نازل‌های سوخت استان تهران
  • نظارت‌ها بر نازل‌های سوخت استان تهران تشدید می شود