Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از افتتاح چهار پروژه شهری با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار در این شهر خبر داد.

«مهدی بذرافشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه کاشان، چهار پروژه شهری با ۲۶ میلیارد ریال اعتبار در کاشان به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان افزود: بهره‌برداری از کوچه شهید نیکویی با ۱۲میلیارد ریال اعتبار، بهسازی خیابان‌های استقلال و پیروزی و میدان بهمن در شهرک ۲۲بهمن با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرای آسفالت و جدول‌گذاری بخش تعریض شده خیابان سلمان فارسی با هزینه دو میلیارد ریال و بدنه‌سازی کوچه آیت‌الله امامت جنب بازار با یک و نیم میلیارد ریال اعتبار از طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

 

بذرافشان افزود: مراسم بهره‌برداری پروژه‌های چهاردهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه، شامگاه (چهارشنبه، اول آبان‌) در مسجدالنبی(ص) واقع در خیابان محتشم، انتهای کوچه شهید نیکویی(اصناف) برگزار خواهد شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ مسجد حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کاشان پروژه های عمرانی پروژه افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه