Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تا کنون ۹۵ درصد از بیماران مبتلا به ویروس HIV در چنارمحمودی تحت پوشش درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید راشد جزایری در خصوص روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به اهالی روستای چنار محمودی از توابع شهرستان لردگان، اظهار کرد: تمامی آزمایشات لازم برای ۱۰۰ درصد از متقاضیان انجام و پاسخ آن به صورت کاملاً محرمانه به افراد داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنان تیم‌‎های کارشناسی و مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس HIV در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان تصریح کرد: همچنین آموزش‌ها برای افراد، خانواده‌ها و گروه‌های هدف و مشاوره‌های تخصصی و انگیزشی برای پایبندی به درمان افراد بیمار در روستای چنارمحمودی در حال ارائه است.

جزایری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک مشاوره در لردگان و آغاز فعالیت این مرکز، از انجام مراحل مقدماتی برای راه‌اندازی مرکز خدمات جامع سلامت در لردگان خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری لردگان روستای چنارمحمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با ارائه گزارشی از فعالیت گروه جهادی الکفیل در زنجان اظهار کرد: ارائه خدمات پزشکی توسط با محوریت کمیته امداد؛ هماهنگی گروه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد به عنوان بانی اصلی و همراهی تنگاتنگ ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات در قالب پزشکی و دندانپزشکی و بینایی سنجی و عینک و سایر خدمات تخصصی و اعصاب ارائه شد، اضافه کرد: حدود ۲ هزار خدمت در این مدت ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: هزینه کمیته امداد برای بحث ارائه خدمات دندانپزشکی و عینک قریب به ۶ میلیارد ریال بود.

صالحی همچنین با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مثل همیشه مراکز نیکوکاری در اجرای این طرح پای کار بودند.

وی ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات غرفه‌های مشاوره برای ارائه مشاوره‌های شغلی، مشاوره خانواده از طریق کلینیک رز، مشاوره گروهی از طریق بسیج حقوقدانان و وکلای همکار کمیته امداد انجام و غرفه حجاب و عفاف نیز دایر شد.

کد خبر 6097810

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن